[SPECJALNIE DLA NAS] Jesteśmy w trakcie rozważania kolejnych etapów remontów, jednak chcemy dać hotelowi czas na odpoczynek po tak intensywnych pracach. W planach mamy także dalsze inwestycje w obszarze gastronomii i centrum konferencyjnego, które również muszą być w pełni dostosowane do potrzeb naszych gości. Kluczowa jest także strategia cenowa (…) – mówi Wojciech Kęsik, dyrektor Novotel Warszawa Centrum.
Hotel Novotel Warszawa Centrum obchodził w ubiegłym roku swoje 50-lecie. Zwykle jubileusze są świętowane przez jeden dzień lub weekend, natomiast u Was zdecydowaliście się na całoroczne obchody. Skąd taki pomysł?
Tak, to prawda, zdecydowaliśmy się na inne podejście do obchodów naszego jubileuszu. Zależało nam na tym, aby uczcić 50-lecie w sposób, który odzwierciedli naszą drogę – zarówno tę z przeszłości, jak i tę, która czeka nas w przyszłości. Obchody trwające cały rok pozwoliły nam nie tylko przypomnieć o hotelu, który wciąż jest symbolem warszawskiej gościnności, ale także podkreślić, że mimo upływu czasu jesteśmy silnym, nowoczesnym obiektem, gotowym na wyzwania przyszłości. Chcieliśmy także pokazać, że hotel jest wciąż dynamiczny, rozwijający się i że zawsze można zakochać się w nim na nowo.
Czy mógłbyś opowiedzieć, jak wyglądał plan działań przez cały ten rok? Co było dla Was kluczowe w tym świętowaniu?
Plan był bardzo precyzyjnie zaplanowany. Razem z właścicielem, operatorem hotelu i naszą agencją wspierającą stworzyliśmy szczegółowy harmonogram działań. Ważnym celem było przypomnienie warszawiakom, jak wiele hotel Forum – a dziś Novotel Warszawa Centrum – znaczy dla miasta. Chcieliśmy także pokazać naszą odnowioną przestrzeń i nowoczesność, w tym także po remoncie. Rok 2024 był pierwszym rokiem, który po remoncie dawał możliwość pełnego rozwoju, więc wykorzystaliśmy tę szansę. Nasze hasło „Zakochaj się na novo” miało na celu właśnie to – pokazać, że hotel ma nową jakość, a jednocześnie nie zapomina o swojej historii. Takie podejście pozwoliło nam skutecznie przyciągnąć nowych gości, jednocześnie przypominając tym, którzy są z nami od lat, o naszej ofercie (…).
O planach rozwoju
A jak wyglądają plany na przyszłość? Jakie są cele na najbliższe lata?
Na pewno jednym z kluczowych elementów naszych planów jest kontynuacja strategii podnoszenia jakości, szczególnie jeśli chodzi o naszą ofertę dla gości indywidualnych. Jesteśmy w trakcie rozważania kolejnych etapów remontów, jednak chcemy dać hotelowi czas na odpoczynek po tak intensywnych pracach. W planach mamy także dalsze inwestycje w obszarze gastronomii i centrum konferencyjnego, które również muszą być w pełni dostosowane do potrzeb naszych gości. Kluczowa jest także strategia cenowa, którą chcemy konsekwentnie rozwijać, aby przyciągać pożądaną grupę klientów. Zdajemy sobie sprawę, że konkurencja w Warszawie jest duża, ale wierzymy, że nasza lokalizacja, jakość usług i oferta sprawią, że nasz hotel pozostanie jednym z wiodących na rynku…Cały wywiad publikujemy w najnowszym wydaniu Świata Hoteli marzec-kwiecień 2025. Kliknij, aby się zapoznać się z pełną treścią.
Rozmawiała: Karolina Stępniak
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione