Marcin Wachowicz od dziecka związany z gastronomią. Od 26 lat pracuje w rożnych formatach gastronomicznych, a od 17 buduje rodzinną firmę gastronomiczną w Warszawie. Pasjonat kulinariów, uwielbia towarzystwo i gotowanie. Twórca, wizjoner, podróżnik poszukujący idealnego świata gastronomicznego. Stworzył kilkanaście warszawskich knajp tj. BanjaLuka, Kolomyja, Aïoli, Momu, Aïoli Mini, wprowadzając nowe trendy gastronomii w Polsce, czyli gastrobar, street casual food. Aktualnie przygotowuje kolejne projekty. Interesuje się socjologią i psychologią społeczną, gastronomią jako miejscem kulturalno-rozrywkowym.
Osoby odpowiedzialne za zaopatrzenie, wyposażenie, inwestycje itp. w trzech lokalach pod marką Aïoli oraz restauracjach Momu i BanjaLuka, a także kilku nowych projektach, które są w przygotowaniu (m.in. w Katowicach i Gdańsku) spotkają się indywidualnie z zainteresowanymi dostawcami w ramach Business Speed Dating.
SUPPLIER OF THE YEAR 2017
PRESTIŻ • ZAUFANIE ODBIORCÓW • SUKCES SPRZEDAŻOWY
– kliknij po szczegóły –
Ogromnym zainteresowaniem Uczestników, Sponsorów, Wystawców oraz Kupców z niezależnych lokali i sieci gastronomicznych cieszy się każda edycja najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów. To tylko tu, raz w roku, ze wszystkich zakątków Polski zjeżdżają się właściciele oraz wybitni praktycy i eksperci, aby uczestniczyć w swoim ulubionym wydarzeniu. Już po raz szósty na zakończenie Food Business Forum, podczas uroczystej kolacji i Gali nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Food Business Awards.
Właścicielom lokali gastronomicznych, restauracji i punktów gastronomicznych, które przystąpią do konkursu Food Business Awards 2017 (całkowicie za darmo!) przysługują DARMOWE ZAPROSZENIA do udziału w całym wydarzeniu XV Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2017.
REGULAMIN, FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
FOOD BUSINESS AWARDS 2017
– kliknij po szczegóły
Uczestnictwo zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy o sprawdzonych sposobach na rozwój biznesu
● możliwość dyskusji z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą
● lunch w restauracji The Olive w Sheraton Warsaw Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Food Business Awards 2017
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień
!!! TYLKO U NAS 20 LAT TRADYCJI I ZAUFANIA !!!
POZIOM MERYTORYCZNY, JAKOŚĆ WYDARZENIA ORAZ LICZBA POTWIERDZONYCH KUPCÓW I RESTAURATORÓW GWARANTOWANA PRZEZ BROG MARKETIG – PLATFORMĘ MEDIÓW SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI B2B – WYDAWCĘ CZASOPISM NOWOŚCI GASTRONOMICZNE, ŚWIAT HOTELI, SWEETS & COFFEE, WWW.HORECANET.PL, A TAKŻE ORGANIZATORA NAJWAŻNIEJSZYCH W POLSCE SPOTKAŃ PROFESJONALISTÓW: FORUM PROFIT HOTEL, SWEETS & COFFEE FORUM, FORUM PETROTREND.
– To jedyna w Polsce, oryginalna i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki wieloletniej tradycji udaje nam się stworzyć najlepsze, także organizacyjnie, wydarzenie gastronomiczne w tym kraju – powiedział Rafał Madyński, dyrektor marketingu, BROG Marketing.
Dzięki takim imprezom cyklicznym jak Food Business Forum mogą spotykać się ludzie z różnych biznesów oraz form aktywności gastronomicznej mając możliwość wymiany doświadczeń, a także posłuchania restauratorów, którzy odnieśli spore sukcesy w tej branży.
Krzysztof Janiszewski
współwłaściciel Senses Restaurant (Zdobywcy Gwiazdki Michelin)
Jestem pod wrażeniem organizacji tego wydarzenia. Widzę naprawdę duży profesjonalizm. Podczas Food Business Forum spotykają się przedstawiciele z bardzo różnych obszarów rynku gastronomicznego.
Bartek Kraciuk
współwłaściciel Grupy Warszawa
Już drugi rok z rzędu jesteśmy na Food Business Forum i bierzemy udział w Business Speed Dating. Dla nas jest to doskonała okazja do poznania się z potencjalnymi klientami i porozmawiania z nimi – bardzo krótko i konkretnie.
Wbrew pozorom 4 minuty są bardziej efektywne niż długie przygotowania do spotkań.
Rafał Spiżewski
kierownik ds. kanału AFH Żywiec Zdrój
Organizatorem jest BROG Marketing – platforma mediów skutecznej komunikacji B2B, właściciel czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Paliwowego PetroTrend.
Kontakt z Organizatorem
BROG Marekting
Adam Stępniak
szef zespołu sprzedaży rynku gastronomicznego
tel.: 664 463 069, 22 290 66 11
[email protected]