Adam Konieczny jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Sheffield Hallam University. Posiada również certyfikat z zakresu inwestycji hotelowych zdobyty na Cornell University, NY, School of Hotel Administration. Jest członkiem Królewskiego Instytutu Dyplomowanych Rzeczoznawców (RICS). W swojej dotychczasowej pracy koncentrował się na przygotowaniu wycen, analiz opłacalności inwestycji, raportów rynkowych, doradzał przy wyborze operatorów hotelowych oraz przy transakcjach kupna sprzedaży. Związany był z firmą doradczą DTZ, w której stworzył dział hotelowy, a ostatnio z Christie & Co, gdzie od 2012 roku prowadził biuro w Warszawie.
– Cieszę się, że dołączyłem do Louvre Hotels Group i mogę ją wesprzeć w jej planach. Grupa widzi bowiem duży potencjał do rozwoju dobrze już znanej marki Campanile, a także Golden Tulip oraz Première Classe w Polsce i w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej – powiedział Adam Konieczny.
Louvre Hotels Group wraz z Jing Jiang Louvre Azja są liderem na międzynarodwym rynku hotelowym, z ponad 2,5 tys. hotelami w 52 krajach świata. W portfolio posiadają szeroką gamę hoteli, od jednej do pięciu gwiazdek z historycznymi markami Louvre Hotels Group: Première Classe, Kyriad, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip, pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach i czterema chińskimi markami: Metropolo, Jin Jian Inn, Bestay, Goldmet Inn. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., jednej z największych grup hotelowych i turystycznych w Chinach.