Przychody firmy z działalności hotelowej wyliczono na ponad 1,2 mld euro. Przychody w I kw. 2010 roku z hoteli wyższej kategorii (upscale i midscale) wyniosły 717 mln euro (686 mln euro w analogicznym okresie roku ubiegłego), a z hoteli ekonomicznych – 385 mln euro (359 mln euro w I kw. 2009 r.). Przychody z hoteli ekonomicznych sieci na terenie Stanów Zjednoczonych wyniosły w omawianym okresie 118 mln euro. Jak już pisaliśmy, po 2009 roku przychody grupy Accor wyniosły 7,07 mld euro, co w porównaniu z 7,72 mld euro z 2008 roku oznacza spadek o 8,5 proc. Strata netto wyniosła 282 mln euro (w poprzednim roku zanotowano zysk na poziomie 575 mln euro).
W całym 2009 roku Accor uruchomił ponad 27,3 tys. nowych pokoi. 80 proc. z nich znajduje się w hotelach klasy ekonomicznej, 32 proc. – w Europie. Obecnie w budowie są hotele, które powiększą portfolio grupy o 103 tys. pokoi. Około połowa z nich to segment ekonomiczny.
W pierwszym kwartale 2010 r. Accor poinformował o sprzedaży pięciu europejskich hoteli. Transakcje przeprowadzono z firmą Invesco Real Estate na kwotę 650 mln euro. Transakcje pozwoliły Accorowi na zmniejszenie zadłużenia o 93 mln euro.
Accor operuje około 6 tys. hoteli (łącznie 500 tys. pokoi) w 90 krajach. Marki Accoru to m.in. Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis, Etap. Drugim z segmentów działalności firmy są usługi – Accor Services. Według firmy doradczej MKG Hospitality, która w ostatnim czasie sporządziła ranking sieci hotelowych w Europie, Accor jest najlepszą z nich.