Accor ogłasza globalną premierę cyfrowego klucza „Accor Key”

Udostępnij artykuł
Marka ogłosiła globalną premierę swojego nowego rozwiązania. Cyfrowy klucz umożliwi gościom bezdotykowe korzystanie z obiektów grupy.

Celem wdrożenia cyfrowego klucza „Accor Key” jest dostarczenie klientom innowacyjnego rozwiązania technologicznego, za sprawą którego nie będzie konieczne wykorzystanie karty-klucza do otwarcia pokoju, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego standardu usług. Po przybyciu do hotelu, klienci otrzymają wirtualny klucz za pomocą aplikacji  ”Accor Key”. Goście uzyskają wówczas dostęp do pokoi, sal konferencyjnych, pięter i wind za pomocą smartfona. Po wymeldowaniu się z hotelu klucz mobilny zostanie automatycznie dezaktywowany.

Cieszymy się, że możemy ogłosić wprowadzenie „Accor Key” w całej naszej sieci. Zapewnienie bezdotykowych i bezproblemowych doświadczeń gości jest dla Grupy Accor priorytetem. „Accor Key” to doskonały przykład tego, jak Grupa może tworzyć rozwiązania i efektywnie je wdrażać we wszystkich krajach, gdzie nasze hotele są zlokalizowane – powiedział Patrick Mendes, Chief Commercial Officer Accor.

Zawsze staramy się wprowadzać technologię, która może poprawić wrażenia gości, którzy coraz częściej poszukują łatwiejszego i szybszego dostępu, a także usprawnienia działań związanych z podróżami i hotelami. Łatwa w obsłudze i bardzo praktyczna aplikacja zapewni naszym gościom usprawniony proces meldunku – dodał Floor Bleeker, Chief Technology Officer Accor.

Projekt „Accor Key” będzie realizowany w ramach partnerstwa ze STAYmyway.

Jesteśmy zaszczyceni współpracą z tak innowacyjną firmą, w tak krytycznym momencie w naszej branży. Niedawne badanie Deloitte pokazuje, że 60% podróżnych chętniej zatrzyma się w hotelu, który umożliwia bezdotykowe zameldowanie i możliwość używania smartfona jako klucza do pokoju, zaś 16% ankietowanych stwierdziło, że to konieczność. Popyt jest jeszcze większy w przypadku osób często podróżujących powiedział Faustino Fernandez, założyciel i CEO STAYmyway.

Po udanych programach pilotażowych w Ameryce Północnej, Europie i Azji, wdrożenie projektu „Accor Key”  rozpocznie się we wszystkich nowych hotelach należących do marek Grupy Accor, które zostaną otwarte w 2021 r. Proces ten  rozszerzy się również na istniejące obiekty. Celem na ten rok jest wyposażenie 500 hoteli w „Accor Key” i co najmniej 50 proc. wszystkich pokoi w sieci w ciągu najbliższych pięciu lat.

Zapewniając klientom dostęp do swoich pokoi bez fizycznego klucza, Grupa Accor pomoże również zmniejszyć ilość plastiku i kartonu używanego w tradycyjnych kartach-kluczach wpływając tym samym na środowisko naturalne.

ŚWIAT HOTELI listopad-grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoz
nać się z pełną treścią publikacji <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.02.2021
Aktualizacja: 09.02.2021