Accor wprowadza nową koncepcję spotkań hybrydowych All Connect

Grupa hotelarska ogłosiła podjęcie współpracy z firmą Microsoft, aby przy pomocy platformy Teams wprowadzić All Connect. Nowe rozwiązanie umożliwi gościom na całym świecie łatwiejsze dostosowanie się do zmian i stylu pracy, które zostaną z nami na dłużej.

Obecnie już 55 proc. hoteli znajdujących się w portfolio marek Accor mających w ofercie sale konferencyjne, zapewnia swoim klientom hybrydowe rozwiązania konferencyjne. Z nowej koncepcji wypracowanej przez grupę i Microsoft goście będą mogli skorzystać od kwietnia 2021 roku.

All Connect zagwarantuje hotelom pełne i wzbogacone doświadczenia, które podniosą poprzeczkę dla spotkań hybrydowych. Do 2022 r. Accor zamierza osiągnąć 100 proc. zgodność hoteli z salami konferencyjnymi. Dlatego, że chce spełnić nowe standardy spotkań we wszystkich markach grupy na całym świecie – od ekonomicznych po luksusowe.

Nowa współpraca

Spotkania będą odbywać się na platformie Microsoft Teams. Uczestnicy mogą się łączyć i angażować w nie wirtualnie. W salach konferencyjnych hoteli sieci Accor, Microsoft Teams Rooms i Surface Hub 2S połączą ludzi na miejscu ze zdalnymi uczestnikami. Zwykorzystaniem najlepszych urządzeń audio i video. Wszyscy biorący udział w spotkaniu będą mogli z łatwością prezentować treści i wchodzić w interakcję z wirtualnymi członkami. Dzięki All Connect goście będą mogli organizować spotkania w ramach profesjonalnych i zintegrowanych doświadczeń z dowolnego miejsca. Koncepcja skoncentruje się głównie na spotkaniach w mniejszym gronie, od 8 do 50 uczestników fizycznych.

Pandemia Covid-19 spowodowała, że osoby podróżujące służbowo i planujące spotkania zmieniły dotychczasowy sposób pracy. Formaty wirtualne oraz hybrydowe stały się istotną częścią codziennego życia biznesowego. Nowa koncepcja Accor All Connect, stworzona we współpracy z Microsoft Teams, będzie ważnym narzędziem dla naszych gości. Zaoferuje im możliwość organizowania bezpiecznych, jakościowych i płynnych spotkań hybrydowych. All Connect to kolejny przykład szybkiej reakcji Grupy Accor na obecną sytuację. Jest następstwem wprowadzenia protokołu sanitarnego Allsafe i koncepcji Hotel Office & Coworking. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z firmą Microsoft. Wiemy, że usługa Teams stała się nowym sposobem pracy dla 115 milionów codziennych użytkowników. Każdego dnia dzwonią, czatują i współpracują ze sobą – mówi Patrick Mendes – Group Chief Commercial Officer in charge of Sales, Marketing, Distribution and Loyalty w Accor.

Organizacja pracy w przyszłości będzie się opierać na modelu hybrydowym. Usługi i doświadczenia oferowane klientom przez organizacje będą to odzwierciedlać. Chcemy, aby każda osoba i organizacja korzystała z nowego środowiska pracy w sposób zapewniający ciągłość biznesową. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Grupą Accor przy All Connect, pomagając ich klientom pozostawać w kontakcie, gdziekolwiek się znajdują – mówi Jean-Philippe Courtois, executive vice president and president, Microsoft global sales, marketing & operation.

ŚWIAT HOTELI listopad-grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoz
nać się z pełną treścią publikacji <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.