Dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska weźmie udział w organizowanym przez redakcję naszego czasopisma Nowości Gastronomiczne i newsowego portalu Horecanet.pl – XXI Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum® 2023. Anna Borys zabierze głos w panelu pt.: „Rynek w czasach weryfikacji – energia, odwaga czy rozsądek”. Tegoroczna edycja najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów, inwestorów, kupców oraz dostawców HoReCa odbędzie się 11 września w Sheraton Grand Warsaw.
Anna Borys do McDonald’s Polska przeszła w 2017 r. z firmy CEC Government Relations, w której pracowała ponad siedem lat. Jako dyrektor public relations zarządzała programami komunikacyjnymi m.in. dla takich firm jak Westinghouse Electric Company, MasterCard, Korea Aerospace Industries, Coca-Cola. W latach 2008-2010 pracowała jako corporate communications director w Dynamics PR. Była też senior PR managerem w należącej do Leo Burnett agencji 180PR, rzecznikiem prasowym Agory (2002-2005) i senior account managerem w ComPress PR. Na stanowisku dyrektora ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska, Anna Borys zastąpiła Krzysztofa Kłapę, który w firmie pracuje od 1991 r.
W programie XXI Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum® 2023:
- KONFERENCJA z całodziennymi dyskusjami panelowymi przy udziale najwybitniejszych w Polsce praktyków i ekspertów;
- BUSINESS SPEED DATING – indywidualne, spotkania kilkudziesięciu kupców z sieci gastronomicznych oraz restauracji niezależnych, z dostawcami HoReCa;
- SEKCJA WYSTAWIENNICZA – zlokalizowana w foyer. Przeznaczona dla dostawców, którzy już na miejscu chcą efektywnie zaprezentować swoją ofertę. Podczas indywidualnych spotkań z: restauratorami niezależnymi, inwestorami, prezesami spółek gastronomicznych i kupców.
- UROCZYSTA KOLACJA z Galą FOOD BUSINESS AWARDS® 2023 oraz SUPPLIER OF THE YEAR 2023.
Tegoroczne rozmowy zdominuje obecna sytuacja, a także intensywna wymiana wzajemnych doświadczeń i wsparcia w tym zakresie. Nie zabraknie pogłębionych analiz, interpretacji obowiązujących przepisów, wniosków i najbardziej realnych prognoz. Jak co roku, jako Organizator, stawiamy wyłącznie na naszą najbardziej efektywną i sprawdzoną formułę wydarzenia. Odbędzie się wyłącznie w wersji stacjonarnej.
Food Business Forum to jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym, co aktualne w branży. Także wymiany doświadczeń wśród inwestorów, niezależnych właścicieli lokali gastronomicznych i dyrektorów sieci, ekspertów oraz dostawców. Mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki dwudziestoletniej tradycji udało nam się stworzyć, i co roku organizować, najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.
Tymczasem już dziś serdecznie zapraszamy dostawców HoReCa do współpracy i potwierdzania udziału. Tylko teraz najlepsze lokalizacje stoisk oraz niższe przedziały cenowe!
Co roku w indywidualnych rozmowach z dostawcami na temat możliwości współpracy, biorą udział wyłącznie osoby bezpośrednio odpowiedzialne za inwestycje będące w przygotowaniu; wyposażenie, zakupy i modernizacje w sieciach gastronomicznych oraz lokalach niezależnych.
Kontakt – BROG B2B
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
tel. 664 463 083
[email protected]
Karolina Stepniak
dyrektor wydawnicza
tel. 664 463 096
[email protected]
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.