Awans i zmiany personalne w Warsaw Marriott Hotel

Udostępnij artykuł

Piotr Wezenfeld – dotychczasowy Director of Services – awansował na stanowisko Director of Rooms Operations. Natomiast Norbert Zapart objął funkcję Front Office Manager w Warsaw Marriott Hotel.

Zmiany Warsaw Marriott Hotel

Piotr Wezenfeld – biografia

Ma ponad 30-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Od początku kariery zawodowej, czyli od 1989 r., jest związany z Warsaw Marriott Hotel, który w tym czasie rozpoczął swoją działalność.

Początkowo zatrudniony jako Houseman. Po niespełna roku awansował na stanowisko Supervisora. Po przejściu kolejnych etapów kariery, w 2013 r. został mianowany Housekeeping Managerem. W tym czasie Piotr wyjeżdżał na Task-Force, aby wspierać i doskonalić otwarcia nowych hoteli sieci Marriott miedzy innymi na Arubie, w Indiach, w Armenii czy Wielkiej Brytanii. Chęć dalszego rozwoju i stawianie gościa na pierwszym miejscu sprawiły, ze w 2007 r. Piotr zmienił dział i objął stanowisko Front Desk Managera. Po trzech latach awansował na stanowisko Assistant Front Office Managera, po czym w 2021 r. powierzono mu rolę Housekeeping Managera, a następnie Director of Services. Znając od podszewki dwa duże operacyjne działy hotelu Marriott w Warszawie, w sierpniu 2022 r. objął stanowisko Director of Rooms Operations.

Piotr jest entuzjastycznym, profesjonalnym i pełnym pasji menedżerem. Swój sukces zawdzięcza nie tylko pełnemu zaangażowaniu, ale i wszystkim osobom, z którymi pracuje. Jego zespół to ludzie otwarci, sumienni i kreatywni. Wiedzą, że mogą wspólnie na siebie liczyć i stale doskonalić swoje umiejętności, tak aby jak najlepiej spełnić oczekiwania gości. 

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Rynek Hotelarski w Polsce RAPORT 2022

Norbert Zapart – biografia

Norbert Zapart z branżą hotelarską związany jest od 2016 roku. Swoją przygodę rozpoczął we Wrocławiu od stanowiska boya hotelowego. Związany z siecią Marriott od przeszło 5 lat. Pracował w obiektach jak AC by Marriott, gdzie był częścią pre-opening teamu czy Renaissance. W tym czasie z powodzeniem piął się po szczeblach kariery hotelarskiej. Od sierpnia bieżącego roku objął stanowisko Front Office Managera w hotelu Marriott. W trakcie swojej praktyki zawodowej kształcił swoje umiejętności związane z profesjonalną obsługą gości hotelowych, a także kierowaniem zespołem. Norbert nie boi się ciężkiej pracy i jest otwarty na zdobywanie nowych umiejętności, a także rozwój osobisty.

Źródło: Warsaw Marriott Hotel

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 28.09.2022
Aktualizacja: 28.09.2022