B&B Hotels z nową strategią w Polsce

Udostępnij artykuł

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Grupa B&B Hotels zatwierdziła niedawno nową strategię dla Polski. Planuje zostać liderem rynku w segmencie value-for-money. Jej najważniejsze cele to rozwój oraz ewolucja standardu obiektów. Sieć chce stanowić smart choice for guests, employees and investors – rozsądny wybór dla gości, pracowników oraz inwestorów.

Jakub Bilik, B&B Hotels Polska
Jakub Bilik, B&B Hotels Polska

Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju. Polska jest dla Grupy B&B Hotels jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-moneymówi Jakub Bilik, dyrektor zarządzający i członek zarządu w B&B Hotels Polska.

Wielotorowa ścieżka wzrostu

Oznacza to, że w najbliższych latach możemy spodziewać się istotnego przyrostu liczby hoteli B&B Hotels w naszym kraju. W jaki sposób sieć chce to osiągnąć?

Planujemy rozwój w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach:
1) przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, a nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności;
2) konwersje nieruchomości innych niż hotelowe;
3) nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami.
Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych.
Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, w której byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowowyjaśnia Jakub Bilik.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2023

Szersza oferta

W ofercie poszczególnych hoteli mają pojawić się pokoje biznesowe i pokoje premium. Dodatkowo spółka B&B Hotels Polska planuje także rozszerzyć ofertę dostępną w lobby hoteli o dodatkowe produkty w sklepikach B&B Shop, ofertę napojów i posiłków oraz możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe lub co-working.

Pracujemy również nad wzbogaconą ofertą śniadań i ofertą gastronomiczną na pozostałe pory dnia po śniadaniu – wyjaśnia Łukasz Kaleta, dyrektor operacyjny w B&B Hoteks Polska.

Rozwój również technologiczny

Zatwierdzona niedawno strategia B&B HOTELS zakłada także wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach, należących do sieci. Mowa między innymi o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które przyspieszą obsługę i podniosą komfort gości.

O sieci

Sieć B&B HOTELS to jedna z wiodących sieci hotelowych w Europie, która zdobywa zwolenników bardzo korzystną relacją jakości do ceny. W jej strukturach działa obecnie blisko 700 hoteli, wyróżniających się doskonałą lokalizacją. W Polsce ma ich obecnie 11: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu, Rzeszowie, a od maja 2023 roku również w Kielcach.

Źródło: B&B HOTELS

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 24.05.2023
Aktualizacja: 24.05.2023