Blowek przygotował Pączkoburgera

Udostępnij artykuł

Słodziutki pączek z marmoladą posypany cukrem pudrem, solidny wołowy kotlet, tłusty bekon, colesław i ostry sos Firecracker. Będzie można zamówić go we wszystkich restauracjach wirtualnych Blow Burgers w Polsce. To projekt youtubera i Rebel Tang.

pączkoburger blowek

W menu BlowBurgers znajdą się między innymi cztery burgery w czarnej bułce, oferta
uwzględnia również pozycje dla wegetarian. Sekretem restauracji Blowka jest jego autorski
zestaw dodatków ‘BlowOption’ składający się m.in. z papryczek jalapeno, panierowanego
sera cheddar oraz nachosów.

Blow Burgers – Blowek i Rebel Tang w kooperacji

Marka oferuje cztery propozycje. Wśród nich znajdziemy Blow Daily. To klasyczny burger w czarnej bułce z sezamem z 200g wołowym kotlet. Z kolei BloWEG to vege burger w czarnej bułce z sezamem i 100g vege kebabem. BlowBacon to mięsny burger w czarnej bułce z sezamem z wołowy kotletem (200g) oraz smażonym bekonem. W karcie pojawia się też Mocno serowy burger w czarnej bułce z sezamem z wołowym kotletem (200g i serem gouda. Wszystkie serwowane są z sałatą lodową, a także dowolnymi dodatkami do wyboru: świeżym pomidorem, ogórkiem konserwowym, czerwoną cebulą. Do każdego burgera można również wybrać sos: łagodny, średni, a także pikantny. Dodatkowo jest opcja “BLOW OPTION” (panierowany cheddar, nachosy, a także papryczki jalapeno).

Blow Burgers to sieć wirtualnych restauracji. O co chodzi? Nie możecie fizycznie pójść i zamówić, tylko jest to wykonywane w jakiś restauracjach, a wy zamawiacie poprzez Uber Eats, Glovo, Wolt czy Bolt. Ta opcja jest dobra z wielu przyczyn. Jestem w internetu, znamy się z internetu, więc stwierdziłem, że jak mieć restaurację to właśnie w internecie. Burgery są prawdziwe. W menu są cztery propozycje. Trzy z mięsem, jedna wege, która nazywa się BloWEG. Dzisiaj odpalamy Blow Burgers w Warszawie, gdzie możecie złożyć zamówienie przez różne aplikacje. Mieliśmy czynny wpływ na to, jak to wszystko wygląda – zapowiedział Blowek na swoim kanale na YouTube.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij i zapoznaj się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.02.2022
Aktualizacja: 11.01.2023