Click & Stay – nowa usługa Sun & Snow

Udostępnij artykuł

Firma Sun & Snow wprowadza nową usługę – Click & Stay. Dzięki rozwiązaniu można bezkontaktowo zarezerwować apartament, wypełnić dokumenty i w tej samej chwili uzyskać dostęp do lokalu, dzięki funkcjonalności check-in on-line.

Sun & Snow apartament w Gdyni

Pierwsze apartamenty w systemie online check-in dostępne są już w ofercie zarządzanych przez Sun & Snow apartamentów w Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Świnoujściu, Kołobrzegu, Międzyzdrojach, Krakowie, Karpaczu, Świeradowie Zdroju, Polanicy Zdroju oraz Krynicy Zdroju. Z poziomu smartfona i bez konieczności wizyty w lokalnym biurze, goście mogą dokonać tam rezerwacji 24 godziny na dobę. Zrobią to bez instalowania dodatkowej aplikacji. Kontakt z operatorem możliwy jest przez ogólnodostępne kanały, jak sms, e-mail, WhatsApp czy messenger.

Korzystając z zakwaterowania online, szybko i wygodnie, dzięki kilku kliknięciom goście przechodzą przez cały proces – od wyboru apartamentu, przez podpisanie niezbędnych dokumentów, opłatę, po odebranie instrukcji oraz kodu wejściowego.

Wprowadzając usługę Click & Stay wyszliśmy naprzeciw potrzebom gości i zmieniającego się rynku turystycznego. Korzystając z wypoczynku, turyści nie lubią tracić czasu na formalności związane z wynajmem apartamentu, długim wypełnianiem dokumentów czy umawianiem się na przekazanie kluczy. Chcą załatwić to jak najszybciej i najsprawniej. Z nowej usługi chętnie korzystają szczególnie młodsze pokolenia, przyzwyczajone do tego, że większość spraw udaje się załatwić dzięki kilku kliknięciom w smartfona – mówi Mariola Skorupa, dyrektor sprzedaży i marketingu w Sun & Snow.

Jak to działa?

Zdalne zameldowanie się gości w usłudze Click & Stay umożliwia elektroniczna nakładka do zamka. Dzięki niej turyści mogą przyjechać do apartamentu o dowolnej, dogodnej dla siebie porze, niezależnie od godzin pracy lokalnego biura. Podczas rezerwacji otrzymują specjalny kod, który – niczym tajne hasło do Sezamu – po wystukaniu na klawiaturze telefonu, otwiera drzwi do apartamentu. Wymeldowanie online jest równie proste, jak zakwaterowanie. Goście zamykają za sobą drzwi, a elektroniczna nakładka sama je blokuje. Podczas pobytu w apartamentach z usługą Click & Stay, nowoczesny system online ułatwia również kontakt z lokalnym biurem Sun & Snow oraz zgłaszanie usterek, jak np. zapchany zlew czy przepalona żarówka. Sun & Snow planuje rozszerzyć w przyszłości zakres udogodnień realizowanych za pomocą systemu. Możliwe ma być min. całkowite zdalne zarządzanie apartamentem np. w zakresie regulacji temperatury.

Usługa Click & Stay to nie tylko wygoda i oszczędność czasu dla gości, ale również bezpieczne i wygodne rozwiązanie dla właścicieli apartamentów, którym nakładka do zamka dodatkowo umożliwia prowadzenie rejestracji – kiedy i przez kogo mieszkanie było otwierane. Automatyczne blokowanie drzwi to też dodatkowe zabezpieczenie i pewność, że drzwi zostały zamknięte po opuszczeniu lokalu przez gości lub serwis sprzątający. Co równie istotne, w razie potrzeby, nakładkę w każdej chwili można zdemontować.

Analitycy rynku turystycznego już od wielu lat podkreślają, że nowe technologie podwyższają komfort podróżowania, a popularność mobilnych rezerwacji rośnie z roku na rok. System rezerwacji on-line zwiększa atrakcyjność oferty oraz liczbę rezerwacji, a możliwość sprawnego kontaktu z lokalnym biurem umożliwia szybszą reakcję i zaspokojenie potrzeb gości, co z kolei zwiększa ich zadowolenie z pobytu i powoduje lepsze oceny obiektu w serwisach rezerwacyjnych – dodaje Mariola Skorupa.

Równolegle z wprowadzeniem usługi Click & Stay, Sun & Snow wdrożyło nowy system badania satysfakcji klientów. Do gości, którzy zakończyli pobyt w apartamentach zarządzanych przez firmę, przesyłane są ankiety, dotyczące zarówno oceny standardu i wyposażenia poszczególnych apartamentów jak i jakości obsługi. Po pierwszym miesiącu od wprowadzenia nowego systemu średnia ocen wyniosła ponad 4,5 pkt. w pięciostopniowej skali.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli listopad-grudzień 2022

O Sun & Snow

Grupa Sun & Snow to największy operator zarządzający wynajmem ponad 2 tys. apartamentów w 41 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce. Istnieje na rynku od 2008 roku. Spółka Sun & Snow wprowadziła również na rynek deweloperski nową jakość pod marką Sun & Snow Resorts, realizując apartamenty wypoczynkowe skierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i inwestorów. Grupa zrealizowała dotychczas projekty deweloperskie w Szklarskiej Porębie, Zakopanem i w Kołobrzegu, a Sun & Snow Resorts Białka Tatrzańska jest w trakcie realizacji. W skład Grupy wchodzi również Sun & Snow Real Estate – wyspecjalizowana spółka zajmująca się doradztwem w obszarze inwestycji w nieruchomości przeznaczone na wynajem. Grupa Sun & Snow posiada unikalne kompetencje i wiedzę, by wspierać zarówno inwestorów indywidualnych jak i deweloperów w całym procesie inwestycyjnym oraz późniejszym – w zakresie zarządzania istniejącymi nieruchomościami wypoczynkowymi.

Źródło: Sun & Snow

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 24.01.2023
Aktualizacja: 24.01.2023