Coca-Cola HBC przejmuje Costa Express w Polsce

Udostępnij artykuł
Kawa zajmuje coraz ważniejszą pozycję w ofercie 24/7 Coca-Coca HBC i mamy duże ambicje, by wzmacniać nasz udział w tej kategorii. Polska to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków kawy w ramach naszej Grupy i w tej części Europy. Nabycie biznesu Costa Express w Polsce umożliwi naszej firmie oferowanie ulubionej kawy jeszcze szerszej grupie partnerów i konsumentów. Także dalszy rozwój Costa Express, m.in. dzięki wykorzystaniu skali naszej sieci dystrybucji i czołowej pozycji na rynku napojów – mówi Jaak Mikkel, General Manager w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Costa Coffee ma 50 lat doświadczenia w serwowaniu kawy. W 2020 r. Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie wprowadziła na polski rynek produkty Costa Coffee At Home. Naturalną konsekwencją rozwoju marki w Polsce jest poszerzenie biznesu o Costa Express. Dostępny będzie w kanałach HoReCa oraz w biurach. Costa Express serwuje ten sam blend Costa Coffee Signature Mocha Italia. Można znaleźć go we wszystkich sklepach detalicznych i produktach Costa Coffee przeznaczonych do domowego użytku.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Widzimy ogromny potencjał w kategorii kawy w Polsce. Ze strony konsumentów widać duże zainteresowanie zróżnicowaną ofertą. Także większą świadomość dotyczącą jakości kawy, różnych możliwości jej przyrządzania oraz okazji do jej picia. Kawa przestała być dla nas jedynie sposobem na pobudzenie. Jest już rytuałem, czymś, na co czekamy każdego dnia i co chcemy mieć na wyciągnięcie ręki. Costa Express to kolejna propozycja. Wzmacnia naszą pozycję na rynku napojowym i wpisuje się w nasze dążenie do dalszego rozszerzenia oferty w kategorii kawy w Polscedodaje Michał Proszewski, Coffee Business Development Manager w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Współpraca marki Costa Coffee z Coca-Cola HBC to przykład partnerstwa. Wiedza ekspertów Costa Coffee współgra z doświadczeniem Coca-Cola HBC we wdrażaniu i rozwijaniu produktów na rynku napojowym w Polsce. Nabycie Costa Express to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którym zależy, żeby mieć kawę „on the go”. Odpowiadającą jakości kawy przygotowanej przez baristę, bez względu na to czy są w domu, w pracy, czy w podróży. Transakcja zostanie sfinalizowana w październiku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione