Costa Coffee rusza ze sprzedażą na wynos

Udostępnij artykuł
W kawiarnianym menu można znaleźć sześć kaw klasycznych: espresso, corto, americano, Flat White, Cafe Latte oraz cappuccino, a na miłośników Chai Latte czeka Tiger lub Turtle. Na wynos można też zamówić herbatę, czekoladę, a także napoje na zimno, takie jak Iced Cappuccino. Można również sięgnąć po słodkie przekąski, np. croissanta czy baton Foods by Ann oraz klasyczne ciasta, np. bananowe lub sernik czy świeże bagietki. W tej formie działa już 45 kawiarni w całej Polsce.

W ramach sprzedaży na wynos Costa Coffee zachowuje wszystkie środki ostrożności. Strefa zamówień, która znajduje się przy wejściu kawiarni, została zaopatrzona w stolik i pleksi, by zapewnić dystans między obsługą a gośćmi. W oczekiwaniu na złożenie zamówienia należy zachować co najmniej 2 m odległości od kolejnej osoby, a samej strefie zamówień i odbioru może przebywać tylko jedna osoba. Sieć zachęca także do użycia płynu dezynfekcyjnego i oraz rękawiczek jednorazowych, które są dostępne przy wejściu do kawiarni. Obsługa prosi także o zastanowienie się, co chcemy zamówić – specjalne menu czeka na gości przed wejściem. Preferowane są płatności bezgotówkowe.

Costa Coffee już w lutym rozpoczęła współpracę z Uber Eats, oferując dostawy. Ulubiony napój można zamówić na trzy różne sposoby: ciepłą kawę przygotowaną przez baristę, kawę w puszce, gotową do spożycia o każdej porze, a także w formie kawy paczkowanej. Dbając o komfort i bezpieczeństwo klientów, w procesie przygotowywania produktów oraz ich dystrybucji, sieć zachowuje wszelkie środki ostrożności, zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Wspólnie z Uber Eats, Costa Coffee zapewnia najwyższe standardy dostarczenia żywności, oferując również tzw. dostawę bezdotykową.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 28.04.2020
Aktualizacja: 28.04.2020