Końcówka roku to bardzo gorący czas dla Too Good To Go. Do grona partnerów aplikacji dołącza polska marka kawowa Etno Cafe. Od dziś dostępne będą pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia ciastami, kanapkami i innymi przysmakami z lokali w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi, Katowic i Gdyni.
Wraz z końcem roku, Too Good To Go ma nie lada niespodziankę dla miłośników kawy, kanapek, wrapów, tart i ciast, którzy pokochali walkę z marnowaniem jedzenia. Do grona Pogromców Marnowania Jedzenia dołączyła znana z ekologicznego zacięcia – rodzima Etno Cafe. Paczki-niespodzianki z niesprzedaną danego dnia żywnością dostępne są już w aplikacji we wszystkich 17 lokalach na terenie Polski. Do tej pory użytkownicy Too Good To Go uratowali przed zmarnowaniem ponad 500 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowalibyśmy okrążając samolotem kulę ziemską aż 248 razy.
Ten rok był dla nas niesamowicie pracowity, za cel postawiliśmy sobie pomoc w zarządzaniu nadwyżkami i walkę ze stratami w jak największej liczbie miejsc. Partnerstwo z Etno Cafe, i to od razu we wszystkich lokalach, jest zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy całego zespołu. To także ważny sygnał dla całego segmentu, ponieważ nikt tak jak biznes kawowy nie odczuje zmian klimatu, a walka z marnowaniem jest najbardziej skutecznym sposobem na ich spowolnienie – powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go w Polsce.
Wejście we współpracę z Too Good To Go to dla nas nie wybór, a prawdziwy imperatyw kategoryczny. W zeszłym roku nasze działania prośrodowiskowe skupiły się na zamianie tego co mamy na bardziej ekologiczne rozwiązania, ten rok podpowiedział nam nowy kierunek działań #dladobra – ograniczenie. Będziemy więc starać się nie marnować, zauważać, odczarowywać to co przykurzone. Na wielu polach, bo przecież zasobów do oszczędzania jest wiele. Zaczynamy od nie marnowania jedzenia i wody, no i czasu oczywiście – dodaje Karolina Zamęcka, Head of Marketing Etno Cafe.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Jak to działa?
Too Good To Go od ponad roku wspiera polską branżę gastronomiczną, łącząc użytkowników aplikacji, z miejscami takimi jak: kawiarnie, cukiernie, restauracje, hotele czy sklepy, gdzie na koniec dnia zostaje niesprzedana żywność, która choć świeża, ze względu na przepisy musiałaby zostać wyrzucona. W Polsce aplikacja zyskała popularność wśród prawie pół miliona użytkowników i dostępna jest w 13 polskich miastach.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.