Etno Cafe dołącza do Too Good To Go

Udostępnij artykuł
Końcówka roku to bardzo gorący czas dla Too Good To Go. Do grona partnerów aplikacji dołącza polska marka kawowa Etno Cafe. Od dziś dostępne będą pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia ciastami, kanapkami i innymi przysmakami z lokali w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi, Katowic i Gdyni.

Wraz z końcem roku, Too Good To Go ma nie lada niespodziankę dla miłośników kawy, kanapek, wrapów, tart i ciast, którzy pokochali walkę z marnowaniem jedzenia. Do grona Pogromców Marnowania Jedzenia dołączyła znana z ekologicznego zacięcia – rodzima Etno Cafe. Paczki-niespodzianki z niesprzedaną danego dnia żywnością dostępne są już w aplikacji we wszystkich 17 lokalach na terenie Polski. Do tej pory użytkownicy Too Good To Go uratowali przed zmarnowaniem ponad 500 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowalibyśmy okrążając samolotem kulę ziemską aż 248 razy.

Ten rok był dla nas niesamowicie pracowity, za cel postawiliśmy sobie pomoc w zarządzaniu nadwyżkami i walkę ze stratami w jak największej liczbie miejsc. Partnerstwo z Etno Cafe, i to od razu we wszystkich lokalach, jest zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy całego zespołu. To także ważny sygnał dla całego segmentu, ponieważ nikt tak jak biznes kawowy nie odczuje zmian klimatu, a walka z marnowaniem jest najbardziej skutecznym sposobem na ich spowolnienie – powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go w Polsce.

Wejście we współpracę z Too Good To Go to dla nas nie wybór, a prawdziwy imperatyw kategoryczny. W zeszłym roku nasze działania prośrodowiskowe skupiły się na zamianie tego co mamy na bardziej ekologiczne rozwiązania, ten rok podpowiedział nam nowy kierunek działań #dladobra – ograniczenie. Będziemy więc starać się nie marnować, zauważać, odczarowywać to co przykurzone. Na wielu polach, bo przecież zasobów do oszczędzania jest wiele. Zaczynamy od nie marnowania jedzenia i wody, no i czasu oczywiście – dodaje Karolina Zamęcka, Head of Marketing Etno Cafe.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Jak to działa?

Too Good To Go od ponad roku wspiera polską branżę gastronomiczną, łącząc użytkowników aplikacji, z miejscami takimi jak: kawiarnie, cukiernie, restauracje, hotele czy sklepy, gdzie na koniec dnia zostaje niesprzedana żywność, która choć świeża, ze względu na przepisy musiałaby zostać wyrzucona. W Polsce aplikacja zyskała popularność wśród prawie pół miliona użytkowników i dostępna jest w 13 polskich miastach.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.12.2020
Aktualizacja: 23.12.2020