Rośnie grupa osób, które na skutek pandemii straciły pracę. Dotyczy to wielu przedsiębiorców, głównie z branży gastronomicznej, których “dobił” przeciągający się lockdown. Niecukiernia Fit Cake z Białegostoku odnotowała znaczący wzrost sprzedaży o ok. 10 proc. i proponuje nową opcję dla franczyzobiorców. Minimalny kapitał to 19 tys. zł.
Chodzi o innowacyjny, gradacyjny system modułowy, składający się z trzech bloków, pasujących do siebie jak puzzle i wzajemnie się dopełniających. Zakłada on, że finansowe zaangażowanie partnerów będzie rosnąć stopniowo, od niższego do wyższego. Samo wejście do sieci nie będzie wymagać dużych nakładów finansowych. Jeśli biznes przyniesie oczekiwane zyski, można go rozbudowywać o kolejne moduły, rozkładając koszty na etapy i generując coraz większe obroty – wyjaśnia Rafał Kościuk, właściciel systemu Fit Cake.
Przewiduje, że w 2021 roku pierwsza polska sieć niecukierni powiększy się o kolejnych 25 lokali. Czyli o 100 proc. Aktualnie pod szyldem firmy działa 25 kawiarni.
Trzy moduły franczyzy
Nowy system franczyzowy Fit Cake przewiduje trzy warianty współpracy w inwestorami. Wymagają one nieco odmiennych warunków lokalowych i przewidują inny zakres świadczeń ze strony franczyzodawcy.
Do wybory jest Fit Cake Mini, Fit Cake Standard i Fit Cake Premium. Szczegóły opis poszczególnych fomatów, można znaleźć TUTAJ.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.