Hotel przy Galerii Victoria wciąż bez operatora

Udostępnij artykuł

Operator hotelu poszukiwany jest już od kilkunastu miesięcy. Ma to być obiekt o standardzie trzech gwiazdek. Przedstawiciele inwestora przyznają jednak, że ostateczny wygląd i charakter hotelu będzie zależeć od operatora. Dopiero po jego wyłonieniu rozpoczną się prace budowlane. Od jesieni 2009 roku za wybór operatora odpowiedzialna jest firma doradcza Colliers International.

Dział Inwestycji Hotelowo-Rekreacyjnych funkcjonuje w ramach Colliers International Poland od blisko 5 lat. Wśród transakcji, w których doradzał dział, można wyróżnić wsparcie przy zawarciu umowy franczyzy na hotel Hilton w Gdańsku, studium wykonalności Stadium City przy Stadionie Narodowym dla Narodowego Centrum Sportu, doradztwo w procesie zakupu LIM Center obejmującego Warsaw Marriott Hotel, sprzedaż hotelu Grand w Łodzi, studium wykonalności dla Airport Hotel Warszawa a także wycenę dla hotelu Hyatt Regency w Warszawie.

Galeria Victoria będzie pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z towarzyszącą funkcją hotelową i mieszkaniową. Będzie to także pierwsze w mieście centrum handlowe )hipermarket plus 280 punktów handlowo-usługowych) posiadające wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie oraz oferujące klientom dostęp do znanych polskich i międzynarodowych marek. W planowanej galerii handlowej w Wałbrzychu powstanie food court oraz kilkanaście osobnych punktów gastronomicznych. Wśród nowych najemców jest kawiarnia połączona z pijalnią czekolady Van Hellder Choco Cafe, Subway oraz bar z kuchnią śródziemnomorską Marhaba. W trakcie negocjacji są kolejne lokale gastronomiczne. Można jeszcze składać oferty najmu. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma CB Richard Ellis. Otwarcie centrum handlowego zapowiedziane jest na 16 października 2010 roku.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 22.04.2010
Aktualizacja: 22.04.2010