LSI Software otrzymało oficjalną informację z centrali HRS w Niemczech, o pozytywnym wyniku certyfikacji po zakończonym okresie pilotażu w wybranych obiektach w Polsce. Jednocześnie Hotel-In stał się pierwszym i obecnie jedynym polskim channel managerem, który uzyskał taką certyfikację.
>>> Przeczytaj również: Hotele Best Western z systemami LSI Software
Rozwiązanie Hotel-In – Real Time Channel Manager to nowoczesne narzędzie do prostej i efektywnej obsługi hotelowych portali rezerwacyjnych. Pozwala w prosty sposób poszerzyć ilość kanałów sprzedaży, zwiększyć sprzedaż i obniżyć koszty obsługi. Dzięki temu rozwiązaniu pracownicy hotelu nie muszą tracić cennego czasu na indywidualną obsługę każdego z portali osobno – umożliwia zautomatyzowane i zsynchronizowane zarządzanie dostępnością, cenami pokoi oraz spływającymi rezerwacjami. Dodatkowo, w przypadku integracji z oprogramowaniem hotelowym Positive Hospitality lub Chart spływające z portali rezerwacje będą automatycznie widoczne w systemie recepcyjnym.