Z myślą o kibicach klub wyprodukował kawę sygnowaną swoim herbem. Produkt jest w pełni naturalny i nadaje się zarówno do parzenia w ekspresie ciśnieniowym i przelewowym. To kolejny element budowania rozpoznawalności marki „pomarańczowo-czarnych” w stolicy.

Klub, który od ponad 60 lat z realizuje sportową działalność i kojarzony jest głównie z dzielnicą Bielany oraz lewobrzeżną Warszawą, kilka miesięcy temu poinformował o uruchomieniu produkcji swojego piwa w stylu PILS. Z kolei kilka tygodni temu w popularnym „okrąglaku” na Wrzecionie zainaugurowała działalność oferującą włoskie potrawy restauracja „La Finestra Hutnik”. Teraz w asortymencie klubu znalazła się w 100 proc. naturalna, palona, ziarnista kawa.
Produkt jest efektem współpracy klubu z marką Sports Coffee, oferującą pierwszą w Polsce kawę dla sportowców. Z myślą o kibicach hutniczego zespołu przygotowaną wersje, które spełni oczekiwania zarówno fanów aktywności ruchowych, jak i zwolenników kibicowania przed telewizorem lub na stadionie.
Kawa Hutnika Warszawa charakteryzuje się wyrazistym smakiem i aromatem z wyczuwalną nutą orzechów. To co ją wyróżnia , to czekoladowy smak i jedwabista crema.
Po raz kolejny wsłuchujemy się w potrzeby i oczekiwania naszych kibiców. Otrzymywaliśmy wiele zapytań o możliwość produkcji własnej brandowanej kawy, dzięki której poranki będą przyjemniejsze i pozwolą żywszym krokiem wejść w kolejny dzień. Teraz za sprawę naszego produktu będzie to możliwe. Co ciekawe, jesteśmy nielicznym, o ile niejedynym klubem oferującym własną kawę – powiedział Maciej Purchała, prezes zarządu Hutnika Warszawa
Produkt można nabyć w sklepie stacjonarnym Hutnika na warszawskim Wrzecionie oraz w sklepie internetowym.
SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <



© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.