Jack&Burger powraca do hotelowych restauracji

Udostępnij artykuł

Hotele Sheraton w Krakowie, Poznaniu, Sopocie i Warszawie oraz The Westin Warsaw wprowadzają wspólne menu burgerowe Jack&Burger. Partnerem inicjatywy, która potrwa do 30 listopada, jest Brown Forman, producent whisky Jack Daniels.

Takie specjalne menu po raz pierwszy zostało wprowadzone do hotelowych restauracji w Polsce w 2015 roku.

Jack&Burger to cztery burgery – trzy wołowe i jeden z wędzonym tofu:

  1. Classic Romano: z wołowiną Angus, papryką i parmezanem w maślanej bułce,
  2. Focaccia Beef: z wołowiną Angus, mozarellą, bakłażanem i sosem z suszonych pomidorów w focaccii,
  3. Pulled Beef: z szarpaną wołowiną, czerwoną kapustą i piklowanym ogórkiem w bułce z sezamem,
  4. Smoked Tofu: z wędzonym tofu, karmelizowaną czerwoną cebulą, bakłażanem w bezglutenowej bułce.

Do burgerów hotele proponują whisky Jack Daniels na lodzie w różnych wariantach w promocyjnej cenie od 30 do 34 PLN za 40 ml.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2023

Menu Jack&Burger dostępne jest w barach i restauracjach:

  • Bar 512 w Sheraton Sopot Hotel
  • Cucina Mia w Sheraton Grand Warsaw
  • JP’s Bar w The Westin Warsaw
  • SomePlace Else w Sheraton Grand Krakow
  • SomePlace Else w Sheraton Poznan Hotel

Jack&Burger ma też wymiar rywalizacji między hotelami. Zespół kucharzy, który w czasie trwania akcji sprzeda najwięcej burgerów, zostanie nagrodzony voucherami pobytowymi w hotelach uczestniczących w inicjatywie. Nagrodzony zostanie też zespół barmanów, któremu najlepiej pójdzie sprzedaż whisky Jack Daniels – komentuje Renata Gut z działu Food&Beverage w Sheraton Grand Warsaw.

Źródło: Marriott

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Autor: Horecanet
Opublikowano: 19.09.2023
Aktualizacja: 19.09.2023