Julius Meinl angażuje się w działalność charytatywną

Udostępnij artykuł
14 lutego zakończyły się wszystkie aukcje 29 finału WOŚP. Po raz kolejny firma wspierała Wielką Orkiestrę oferując i sprzedając szkolenie dla domowych pasjonatów kawy.

Główna siedziba firmy znajduje się w Wiedniu i sięga już 159 lat tradycji. Dlatego wspólnie z Ambasadą Austrii przygotowała również na licytację zestawy, kosze z tradycyjnymi i najpopularniejszymi wiedeńskimi przysmakami. Nie mogło w nich zabraknąć kawy i herbaty Julius Meinl.

W Polsce filia palarni znajduje się w Piotrkówku Małym tuż obok Ożarowa Mazowieckiego, w którym znajdował się sztab nr: 5601 WOŚP w domu kultury UŚMIECH. Tam przez cały dzień trwania finału i zbiórki wolontariusze oraz cała obsługa miała mocne kawowe wsparcie. Podczas 29. finału firma  zaprezentowała linie profesjonalnych 11 g kapsułek z kawą oraz serie herbat Single Bag, dzięki którym nikomu nie zabrakło pozytywnej energii oraz sił do działań charytatywnych. Dodatkowo wszystkie paczki z produktami Julius Meinl przekazane na aukcje również zostały zlicytowane.

Zrównoważony rozwój to dziś misja wielu firm myślących o przyszłości i losach naszej planety. Dlatego palarnie kawy jednogłośnie dokonują zmian na marniały biodegradowalne.

Doskonale w wsparciu szpitali w pandemii sprawdziły się ekspresy na kapsułki przekazane kilku oddziałom szpitalnym oraz ratownikom, które w normalnej sytuacji są przeznaczone do pokoi hotelowych. Kapsułki w 100 proc. biodegradowalne z prawdziwą kawą w środku! Mały ekspres i błyskawiczna kawa, nie zapominajmy, że nadal bardzo potrzebna dla chwilowego odprężenia i wzmocnienia całego personelu lekarskiego na oddziałach Covidowych.

Julius Meinl działa charytatywnie przez cały rok wspólnie z Fundacją RaknRoll. Każda ich paczka linii jasno palonych kaw jednorodnych Limited Edition wspiera działanie fundacji.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać
się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.02.2021
Aktualizacja: 17.02.2021