Małgorzata Chechlińska walczy z dezinformacją

Udostępnij artykuł

Na stronie Małgorzata Chechlińska, jako twórczyni marek Grupy TRIP, Hotel Litwor, Hotel Belvedere, Hotel Czarny Potok i Hotel Ossa, prostować będzie nieprawdziwe i zmanipulowane wiadomości, przekazywane przez programy Grupy Cyfrowy Polsat, a także redakcje, które dały wprowadzić się w błąd w związku z prowadzonymi przez Grupę Cyfrowy Polsat działaniami o charakterze nagonki medialnej.

Będzie także:
•    Wyjaśnia – w zakresie, w jakim umożliwiają to przepisy polskiego prawa oraz dobre praktyki biznesowe – okoliczności sporu toczonego z kancelarią Modrzejewski i Wspólnicy, która – jak ujawniono w licznych przekazach medialnych, reprezentuje w tym sporze rodzinę Solorzów, właścicieli Polsatu.
•    Odpowiada na publikacje prasowe i przedstawia sprostowania nieprawdziwych lub wyrwanych z kontekstu informacji.
•    Publikuje pytania dziennikarzy Telewizji Polsat, które zostały jej przesłane, i odpowiada na nie (odpowiedzi nie są przez nich przekazywane w przygotowywanych przez nich materiałach lub też są wykorzystywane w sposób wyrwany z kontekstu, zmanipulowany itd.).
•    Przyjmuje pytania od dziennikarzy i internautów i odpowiada na nie.
•    Publikuje dokumenty.
•    Zamieszcza odsyłacze do artykułów, które w rzetelny, obiektywny sposób opisują spór pomiędzy przedsiębiorcami, który kancelaria Modrzejewski i Wspólnicy wyniosła z sal sądowych na arenę medialną.

– Uważam, że to, co spotkało mnie i marki, które stworzyłam nie ma w Polsce precedensu. Jeszcze nigdy prywatne medium nie przypuściło takiego ataku na przedsiębiorcę, który funkcjonuje w sposób uczciwy, zgodny z prawem i w dobrej wierze. Straty, które poniosłam w wyniku tej bezprecedensowej nagonki, a także straty, które ponoszą firmy, które stworzyłam i firmy pracujące na terenie obiektów, które zbudowałam, zostaną szczegółowo oszacowane. Będziemy dochodzić swoich praw. Najpierw doprowadzę do tego, że Telewizja Polsat przeprosi za swoje nikczemne działania. Ale zanim to się stanie, chcę mieć pewność, że żadne pytania, pojawiające się w tej sprawie, nie pozostaną bez odpowiedzi. Bez rzetelnej, mającej odzwierciedlenie w faktach odpowiedzi. Dlatego powstała moja strona internetowa. Będę na niej wyjaśniać okoliczności sprawy, które budzą państwa wątpliwości i ciekawość – mówi Małgorzata Chechlińska.

Na stronie internetowej podano adres kontaktowy do Małgorzaty Chechlińskiej.
Małgorzata Chechlińska ćwierka także na Twitterze: @chechlinskam

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.10.2017
Aktualizacja: 27.10.2017