[SPECJALNIE DLA NAS] Ponieważ branża zaczyna się odradzać, pracujemy obecnie nad zapewnieniem hotelom różnorodnych rozwiązań technicznych, które pomogą im w jak najlepszym otwarciu. W tych wrażliwych czasach hotele muszą korzystać z technologii, aby z powodzeniem ponownie otwierać się we wszystkich aspektach – mówi w komentarzu do naszego specjalnego wydania „Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2021” Marta Makarewicz, Sales Manager Poland, Nordics & Baltics Shiji.

Są to na przykład platformy dystrybucyjne w celu pozyskania większego popytu, system komunikacji gości, aby odpowiadać na pytania przed pobytem i w jego trakcie, płatności zbliżeniowe i wiele innych. Shiji Group to firma technologiczna, która dostarcza rozwiązania programowe dla przedsiębiorstw z branży hotelarskiej, gastronomicznej, detalicznej i rozrywkowej. Działamy w branży hotelarskiej od 1998 roku i obecnie obsługujemy ponad 91 tys. hoteli na całym świecie. Naszą podstawową strategią zawsze było słuchanie rynku i naszych klientów. W naszej firmie serwis i wsparcie zawsze były głównym czynnikiem zarówno naszej strategii biznesowej, jak i naszego podstawowego DNA.
Powoli wychodzimy z największego kryzysu, jakiego kiedykolwiek doświadczyła branża hotelarska i nadal nie jest pewne, jak potoczą się sprawy. Widzimy jednak, że istnieje wiele pozytywnych aspektów – na przykład podróżujący w celach wypoczynkowych na całym świecie odkrywają na nowo podróże krajowe i istnieje wiele nowych innowacyjnych produktów, które zaspokajają nowe potrzeby.
Jednym z zaskakujących problemów jest znalezienie pracowników do obsługi hoteli, ponieważ wiele osób przeniosło się do nowych branż. Na wszystkich rynkach ważne jest, aby znaleźć odpowiednich pracowników, którzy najlepiej pasują do celów Twojej firmy.
Globalnie największa zmiana oczekiwań wynika z cyfryzacji branży. Więcej technologii zostało zastosowanych w aplikacjach skierowanych do gości, co pozwala na więcej bezdotykowych interakcji i samodzielnych doświadczeń, zapewniając jednocześnie, że wrażenia gości nie zostały zmniejszone.
Rozwiązania zbliżeniowe, takie jak metody płatności i zamawianie z własnego urządzenia mobilnego, są bardziej niż kiedykolwiek potrzebne, aby zmniejszyć liczbę punktów styku w czasie pobytu gościa. Bezpieczeństwo gości i prywatność stały się głównym czynnikiem. Hotele muszą stosować technologię, która zapewnia bezpieczeństwo danych swoich gości, zwłaszcza jeśli integrują się z aplikacjami innych firm. Hotele mogą wygodnie dodawać nowe narzędzia do swojego zestawu technologicznego, wiedząc, że ich dane i dane gości pozostaną bezpieczne.
Shiji zawsze stawiało na pierwszym miejscu łączność i elastyczność API. Pozwoliło to naszym szybko wprowadzanym na rynek rozwiązaniom przetrwać dramatyczne zmiany w branży, które zaszły w ostatnim czasie. Niedawno uruchomiliśmy również naszą flagową platformę Enterprise, stworzoną dla globalnych hoteli, aby mogły łatwo zarządzać swoim portfolio obiektów z perspektywy globalnej, regionalnej lub marki z elastycznością scentralizowanego systemu. Korzystając z naszego rozległego polskiego zespołu w Katowicach, zaczęliśmy wprowadzać na rynek Property Management System część platformy Enterprise oraz elastyczną architekturę API, aby dopasować ją do naszego istniejącego pakietu rozwiązań.
ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.