MAX Premium Burgers otwiera 21. restaurację

Udostępnij artykuł

Już niebawem przy ul. Białołęckiej 98 w Warszawie będzie można zjeść burgera szwedzkiej marki MAX Premium Burgers. Będzie to pierwsza restauracja MAX po prawej stronie Wisły i siódma w aglomeracji warszawskiej.

Nowa restauracja MAX Premium Burgers będzie pierwszą otwartą w 2023 roku, a także 21. restauracją tej sieci w Polsce. Podczas pięcioletniej obecności na polskim rynku MAX Premium Burgers pokazał szeroki wybór menu, z licznymi opcjami z wołowiną i kurczakiem oraz bogate tzw. zielone menu, a także możliwość personalizacji swojego burgera. Już od 12 stycznia w MAX spróbować można nowego sezonowego menu i burgera Korean BBQ ze świeżą kolendrą i koreańskim sosem BBQ.

Dlaczego akurat Białołęka?

MAX posiada rozbudowaną sieć restauracji w Warszawie, jednak pojawienie się na północno-wschodniej części Warszawy i lokalizacja po prawej stronie Wisły będzie stanowiła zupełną nowość. Restauracja MAX znajdować się będzie w bliskim sąsiedztwie centrum handlowego Factory Annopol przy ulicy Białołęckiej 98.

Cieszymy się, że już niebawem pojawimy się na Białołęce. W Warszawie i okolicach posiadamy już siedem naszych restauracji, jednak nieustannie zależy nam na tym, aby dostęp do naszego menu miał każdy miłośnik burgerów z MAX. W okolicy znajdziemy nie tylko duże centrum handlowe, ale i okoliczne osiedla, szkoły, obiekty sportowe. Wierzymy, że spotkania w MAX Premium Burgers w gronie rodziny, przyjaciół lub współpracowników będą ciekawą atrakcją i okazją do spróbowania naszych stałych pozycji w menu oraz poznawania nowości, również tych sezonowych – mówi Jerzy Jakubiak Head of Development MAX Polsce.

Białołęcka restauracja zlokalizowana jest w pobliżu Trasy Toruńskiej oraz Węzła Łabiszyńska, co zapewnia dobry dojazd dla osób zmotoryzowanych. W niedalekiej odległości obecne są również przystanki komunikacji miejskiej, stacja metra Bródno oraz stacja kolejowa Warszawa Toruńska.

Nie tylko burger

Nasze menu zawiera różnorodne pozycje. Co najważniejsze w restauracjach MAX nasi goście mogą personalizować swoje zamówienie – zamieniając klasyczną bułkę na bezglutenową lub liść sałaty czy też dowolnie dodawać i wymieniać składniki burgera. Nie zapominamy również o tych, którzy zamiast tradycyjnego mięsa, wolą sięgnąć po alternatywne rozwiązania, czyli słynne Zielone Menu: tutaj do wyboru mamy ser Halloumi lub roślinny burger Plant Beef – kontynuuje przedstawiciel MAX.

MAX to sieć restauracji, która swoją działalność prowadzi w sposób świadomy w zakresie działań na rzecz środowiska – Pragniemy być częścią zrównoważonego świata i w maksymalny, możliwy sposób zwracać naturze ślady, jakie pozostawiamy po sobie jako pracownicy i firma. Obliczyliśmy całkowity ślad węglowy produktów oraz równoważymy emisję, poprzez chociażby sadzenie drzew w Afryce – dodaje Jerzy Jakubiak.

Historia marki

Historia MAX Burgers sięga 1968 r., kiedy na północy Szwecji Curt Bergfors i Britta Fredriksson założyli swoją pierwszą restaurację, w której serwowali burgery. W ciągu zaledwie dwóch lat stały się tak popularne, że właściciele zdecydowali się na otwarcie kolejnych restauracji.

Dziś MAX to sieć, która liczy ponad 150 restauracji w samej Szwecji, a 189 we wszystkich krajach, gdzie zatrudnia ponad 7 tys. pracowników. Firma jednak cały czas pozostaje biznesem rodzinnym, obecnym prezesem MAX jest Richard Bergfors, natomiast wiceprezesem jego brat Christoffer Bergfors – synowie założyciela sieci.

Szefem kuchni jest Jonas Mårtensson, który w przeszłości związany był z renomowanymi restauracjami w Sztokholmie i Paryżu oraz pracował w kuchni Szwedzkiego Domu Królewskiego, skąd trafił bezpośrednio do MAX. To on stoi za menu MAX i dba o to aby produkty i składniki były najlepszej jakości. Dzisiaj MAX obecny jest nie tylko na terenie Szwecji, ale także Danii, Norwegii i Polski. –

W 2022 roku świętowaliśmy pięć lat obecności na polskim rynku, a otwarcie każdej kolejnej restauracji jest dla nas niezwykle ważnym elementem ekspansji. Rok 2022 zamknęliśmy z 20 otwartymi restauracjami, co nas ogromnie satysfakcjonuje i motywuje do kolejnych działańmówi Jerzy Jakubiak Head of Development MAX Polsce.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.01.2023
Aktualizacja: 16.01.2023