Meet & Fit z odmienionym menu

Udostępnij artykuł
Wraz z nadejściem nowego 2021 roku rozpoczęliśmy wdrażanie przygotowanych w minionym roku zmian. Udoskonaliliśmy menu Meet & Fit – Slow Food. Teraz każdy gość może wybrać jeden z czterech wariantów podania. Dotyczy to każdego z 23 burgerów zarówno mięsnych jak i roślinnych – mówi Łukasz Błażejewski, dyrektor generalny 7 Street i Meet & Fit.

Do wyboru jest:
CHEAT – w bułce maślanej Brioche
LIGHT FIT – w bułce pełnoziarnistej
EXTRA FIT  – w formie wrapa w tortilli pełnoziarnistej
SUPER FIT – w formie sałatki z ekstra firmowym sosem zielonym

Dodatkowo przy wyborze wariantu w bułce można ją zamienić na bułkę bezglutenową. Wraz z wprowadzeniem nowych wariantów z menu zniknęły oddzielne dotąd kategorie Wrapy i Sałatki.

Zmiany dotknęły także samych burgerów, gdzie pojawiło się wiele nowości. Do oferty zostały dodane nowe pozycje  m.in. NY Pastrami – burgera z pastrami przygotowywanym w stylu nowojorskim oraz Classic Pulled Pork – burgera z szarpaną wieprzowiną. Obydwa rodzaje mięs przygotowywane są specjalnie dla sieci przez rzemieślniczą wędzarnię z Leszna wielkopolskiego Pastrami Summer Barbecue.

W kategorii roślinnych burgerów wprowadzono KebapBurger z nagrodzonym w konkursie organizacji Roślinniejemy gyrosem od Roślinny Qurczak oraz Crispy ChiQ z sznyclem w panierce o smaku kurczaka z firmy Vivera.

Pierwsze kilkanaście dni funkcjonowania nowego menu pokazało, że nowe pozycje zyskały uznanie wśród naszych gości. Ale przede wszystkim dzięki możliwości zamówienia każdego burgera w formie sałatki lub wrapa sprzedaż tych pierwszych w niektórych lokalach wzrosła nawet o 200 proc. w stosunku do sprzedaży sałatek przed wprowadzeniem nowego menu – mówi Łukasz Błażejewski.

W ślad za zmianami funkcjonalnymi w menu poszły zmiany wizualne. Zmieniono wygląd strony internetowej, gdzie znajduje się serwis do zamawiania dań z każdego lokalu, zmieniono także grafiki menu, menuboradów, plakatów oraz ulotek, tak aby powstała jedna nowa i spójna identyfikacja wizualna.

W menu Meet & Fit znajduje się wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz roślinnych, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone.

Poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meet & Fit – Slow Food muszą liczyć się z inwestycją około 60-100 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą – mówi Łukasz Błażejewski.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać
się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 02.02.2021
Aktualizacja: 02.02.2021