Hotel dysponując 742 pokojami i powierzchnią konferencyjną liczącą 1,2 tys. mkw., uchodzi za jeden z największych w sieci AccorHotels w Europie. Każdy, kto planuje spotkanie, szkolenie bądź konferencję, może oczekiwać opieki profesjonalistów, spersonalizowanego serwisu i zaplecza technicznego na najwyższym poziomie.
Globalne standardy obowiązujące w hotelach Novotel od lat z sukcesem wdrażane są również w Polsce. Flagową ofertę Meeting at Novotel cechuje dopasowanie do potrzeb klienta, dynamizm (stale wprowadzane są rozwiązania zarówno w zakresie nowych technologii, jak i modernizacji produktu) i konkurencyjność. Wyszkolony zespół ekspertów jest gotów sprostać najbardziej nietypowym wyzwaniom stawianym przez klientów, a rutyna i działanie według utartych schematów nie wchodzą tu w grę. – Dobrą ofertę hotelarską dla branży MICE można zdefiniować w następujący sposób: wyjście naprzeciw potrzebom klienta, ale także sugerowanie dobrych praktyk i rozwiązań, elastyczny zespół specjalistów, nowoczesne przestrzenie konferencyjne oraz zapewnienie doznań kulinarnych. Nacisk na pierwszy i ostatni punkt to niemal gwarancja zadowolenia organizatora i szansa na jego powrót. Dzisiaj nie możemy oferować sztywnych rozwiązań jeśli chcemy osiągnąć sukces na rynku. Jesteśmy otwarci na potrzeby klientów, dostosowujemy się do ich wymagań i proponujemy rozwiązania szyte na miarę – mówi Vincent Dujardin, dyrektor generalny hotelu Novotel Warszawa Centrum.
Novotel Warszawa Centrum, czyli udane konferencje w sercu Warszawy
Hotel obecnie prezentuje całkowicie odnowioną, w pełni multimedialnie wyposażoną przestrzeń konferencyjną o powierzchni 1,2 tys. mkw. Do dyspozycji organizatorów spotkań jest dziewięć sal, w których jednocześnie mogą odbywać się konferencje dla 600 osób. Dodatkowo Novotel Warszawa Centrum posiada 7 dedykowanych gabinetów do organizacji spotkań biznesowych i prywatnych w małym gronie. Taki sam charakter ma tzw. Micro Room. Niewątpliwym atutem obiektu jest jego zaplecze noclegowe z pulą 742 klimatyzowanych pokoi oraz parkingiem na ok. 600 samochodów. Te liczby jasno obrazują, że w hotelu Novotel Warszawa Centrum można organizować wydarzenia o naprawdę zróżnicowanej skali i charakterze.
W 2016 roku odbyło się tutaj 556 spotkań. Zapotrzebowanie na powierzchnie konferencyjne w stosunku do poprzedniego roku wzrosło aż o 7 proc. Jednym z największych atutów obiektu jest lokalizacja w samym centrum Warszawy, blisko dworca PKP, centrów biznesowych, kulturalnych i turystycznych.
Niezależnie od konfiguracji powierzchni konferencyjnych, klienci zawsze mogą liczyć na dostęp do szerokopasmowego internetu, ekranów i projektorów oraz centralnego panelu sterowania funkcjami sal.
O przebieg całego spotkania zadba opiekun, dedykowany każdemu wydarzeniu. To jeden z kluczowych punktów oferty Meeting at Novotel – docenią go najbardziej wymagający organizatorzy wydarzeń w Novotel Warszawa Centrum
Czas na przerwę
Wraz z nową odsłoną przestrzeni konferencyjnych oraz udoskonaloną koncepcją organizacji spotkań, również charakter przerw kawowych w Novotel Warszawa Centrum uległ zmianie. Energia, świeżość, moc, witalność i styl życia, to hasła, pod którymi kryje się prawdziwy festiwal smaków. Charakter tych finezyjnych przekąsek określony jest już w ich nazwach: Regionalna, Energetyzująca, Oczyszczająca, Owocowa i Bio.
Poprzeczka zawieszona wysoko
W ramach oferty Meeting at Novotel organizatorzy mogą być pewni sukcesu spotkania już na etapie złożenia zapytania. Dodatkowo ich przywiązanie do sieci jest nagradzane w ramach programu lojalnościowego LeClub AccorHotels Meeting Planner. Novotel Warszawa Centrum to również inne projekty, wdrażane zgodnie ze strategią AccorHotels i marki Novotel: – Przedsięwzięcia mają na celu zarówno zrównoważony rozwój, jak i dbałość o środowisko. Flagowym programem jest Planet21, który został stworzony z myślą o rozwoju w duchu „eko” nie tylko samej marki i każdego hotelu, ale też by szerzyć świadomość proekologiczną wśród pracowników oraz gości. Jako jeden z liderów w branży musimy dawać przykład innym, a nawet być pionierem w podejściu do wielu tematów. „Feel Welcome” i „Guest Experience” to przesłania, które towarzyszą nam od dawna, ale teraz zyskały na jeszcze większym znaczeniu – chcemy, aby każdy gość czuł się wyjątkowo. Pragniemy dostarczać im coraz więcej nowych, pozytywnych doświadczeń, jak chociażby za pośrednictwem projektu MyRoom. W ramach tej inicjatywy pracownicy aranżują wybrane pokoje zgodnie ze swoim hobby czy pasjami tak, aby podzielić się elementem swojej osobowości, z każdym, kto tu zamieszka. W Novotel Warszawa Centrum powstało już sześć takich pokoi: Sport, Folk, Puzzle, Chopin, Kawowy i Pałac Kultury. Osoba rezerwująca jeden z nich, poznaje również autora i jego historię. Trudno o lepszy sposób na interakcję z gościem – dodaje Vincent Dujardin.
Sieć Novotel stale pracuje nad swoim rozwojem. Każdego dnia projekty są udoskonalane, a zespoły specjalistów pracują nad nowymi rozwiązaniami zarówno z myślą o gościach jak i pracownikach.