Nowe sosy od Fanex w Caffe Moya

Udostępnij artykuł
Sieć stacji paliw wprowadza siedem nowych smaków, które będą wzbogacać potrawy serwowane w koncepcie gastronomicznym. Wielbiciele smakowych doznań mogą wybierać spośród klasycznego ketchupu, sosu 1000 wysp, sosu czosnkowego, musztardy słonecznej, sosów duńskiego „Remulada”, amerykańskiego oraz salsy mexicana.

Sosy standardowo podkreślają smak hot-dogów i zapiekanek dostępnych na stacjach Moya, ale na życzenie klientów są również dodawane do pozostałych produktów, takich jak pizza czy frytki i stripsy z kurczaka.

Smaki są wybrane w taki sposób, żeby każdy znalazł coś dla siebie. Jest ukochany przez dzieci łagodny i słodki ketchup, dla amatorów egzotycznych smaków pomidorowo-paprykowa salsa mexicana czy ostry sos amerykański dla miłośników pikantnej kuchni. Pierwsze dwa smaki, czyli sos duński i amerykański są wprowadzane obecnie do naszej sieci, a do końca lipca zawita tam kolejnych pięć wariantów – zapewnia Agata Stanicka, zastępca dyrektora ds. operacyjnych Moya.

Jako dodatek będzie można wybrać ketchup Moya, sos Moya 1000 wysp, sos Moya czosnkowy, sos Moya Remoulada, sos Moya amerykański, sos Moya salsa meksykańska i musztarda Moya Słoneczna.

Koncept gastronomiczny Caffe Moya jest obecny na niemal wszystkich stacjach paliw sieci. Asortyment jest nieustnnie rozszerzany i dopasowywany do zmieniających się potrzeb klientów odwiedzających stacje. Podstawą konceptu jest sześć rodzajów kawy serwowanej z samoobsługowego ekspresu oraz wybór produktów gastronomii podstawowej: hot-dogów, zapiekanek, kanapek i ciastek. W ubiegłym roku w Caffe Moya pojawiła się też nowa kategoria produktów o nazwie „dania z pieca”, czyli dań typowo obiadowych, przygotowywanych na miejscu na zamówienie klienta. W tej ofercie znaleźć można pizzę, pierogi prosto z pieca czy stripsy z kurczaka podawane z frytkami. W ofercie są także produkty „przygotowywane na świeżo”: zapiekanki i kanapki robione na miejscu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 02.06.2020
Aktualizacja: 02.06.2020