Nowości Gastronomiczne grudzień 2020

Udostępnij artykuł

Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, a także zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Dlatego Nowości Gastronomiczne serdecznie zapraszają do współpracy dostawców. Firmy, którym zależy przede wszystkim na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do bezpośrednich odbiorców, którymi są: właściciele niezależni, inwestorzy, prezesi i dyrektorzy sieci, kupcy a także inni, wyłącznie decyzyjni przedstawiciele branży HoReCa w NAJSZERSZYM Z MOŻLIWYCH ZASIĘGÓW w Polsce.

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomiczne grudzień 2020 swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Bartosz Pęczalski, prezydent KFC Polska;
  • Wojciech Nizio, regional brand activation manager Tork;
  • Marek Cynowski, CEO Rebel Tang;
  • Enio Chłapowski-Myjak, właściciel Mr. OH;
  • Paweł Suchenek, szef kuchni Crowne Plaza i Holiday Inn;
  • Maciej Lubiak, założyciel Maczfit.

Poza tym w wydaniu artykuły i wypowiedzi:

  • MARKETING I PROMOCJA – Czarny rok dla polskiej gastronomii, Daniel Chomicz, Head of Strategy Brooklyn, a także SEN Warsaw;
  • SZEF KUCHNI – Fine dining vs COVID-19, Anna Bykowska, Tomasz Łagowski z Restauracji Belvedere;
  • BARMAN – Łukasz Zarzecki, główny trener Ogólnopolskiej Szkoły Barmanów o whisky japońskiej.

Powstaje w firmie BROG B2B – media efektywnej komunikacji – u właściciela i wydawcy m.in. czasopism Świat Hoteli i Sweets & Coffee, portali branżowych Horecanet.pl, a także Petrolnet.pl oraz organizatora bezsprzecznie najważniejszych wydarzeń branżowych takich jak Food Business ForumForum Profit HotelForum PetroTrend, a także Sweets & Coffee Forum.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione