Pasibus z aukcją na WOŚP

Udostępnij artykuł
Słodki Kevin, Włoski Pastuch, a może rasowy Gonzales? Niebawem ktoś będzie mógł jeść burgery codziennie do końca roku. Wystarczy, że wygra charytatywną licytację, która już trwa w serwisie Allegro.pl. Dzięki tej i innym aukcjom, sieć włączyła się w zbiórkę prowadzoną w ramach 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a dodatkowo uruchomiła też e-skarbonkę. 

WOŚP jest niezwykle bliska Pasibusowi. Od 2015 roku angażujemy się w różne challenge, aukcje i wydarzenia, które pomagają zebrać jak najwięcej środków na zakup sprzętu medycznego dla szpitali w całej Polsce. W zeszłym roku przekazaliśmy rekordowe 17 tys. zł, w tym roku liczymy na przebicie tej kwoty, najlepiej dwukrotnie – tłumaczy Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Pasibusa. 

Rasowe pasibrzuchy mogą wylicytować burgery do końca roku – sieć przekaże zwycięzcy aukcji 365 kuponów ważnych do 31 grudnia br., każdy na dowolnie wybranego burgera. Można z nich będzie skorzystać w każdym lokalu sieci.  

Natomiast osoby, które potrzebują pomocy w zorganizowaniu imprezy, mogą licytować przyjazd foodtrucka Pasibusa wraz ze 100 burgerami. Pasi Ekipa usmaży je na prywatnej lub firmowej imprezie zwycięzcy aukcji.  Wśród charytatywnych propozycji kultowej sieci burgerowni jest jeszcze zestaw dla prawdziwego Pasibrzucha. Obejmuje on 10 kuponów na burgera, dwie Pasi Czapki oraz dwa Pasi Fartuchy.  Pasibus uruchomił także specjalną e-skarbonkę, do której wszystkie burgerowe łasuchy mogą się dorzucić, wspierając w ten sposób tegoroczny Finał WOŚP.  

Wszystkie zebrane przez Pasibusa środki zostaną przekazane Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. 29. Finał WOŚP odbędzie się już 31 stycznia br., a fundusze trafią do oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 28.01.2021
Aktualizacja: 28.01.2021