Premiera marki premium Mövenpick w Tallinie

Udostępnij artykuł

Należąca do Accor marka premium o szwajcarskim rodowodzie sięgającym lat 40. XX wieku, debiutuje w krajach bałtyckich, otwierając swój pierwszy hotel w Estonii. Honorując cukiernicze i kulinarne dziedzictwo marki, w nowym hotelu nie zabraknie najlepszej jakości czekolady.

Dawniej znany jako Hotel L’Embitu i zlokalizowany przy ulicy Lembitu w Tallinie, obiekt słynął ze stylowego designu i doskonałej lokalizacji. W tym roku Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, ogłosiła dołączenie hotelu do globalnego portfolio Mövenpick, dzięki czemu marka premium dotarła do krajów bałtyckich, oferując nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim. Filozofią, jaka przyświeca Mövenpick jest umożliwianie gościom czerpania przyjemności z drobnych chwil w trakcie podróży. Marka z dynamicznym planem rozwoju planuje dalszą ekspansję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i na całym świecie.

Hotelem zarządza Duco Hotels, firma, która przejęła zarządzanie hotelami L’Embitu Tallinn i L’Ermitage Tallinn od 1 czerwca tego roku. W portfolio firmy znajduje się też ibis Tallinn Center, zarządzany od 2019 roku.

Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować szwajcarską gościnność w Estonii wraz z pierwszym hotelem wyjątkowej marki premium o światowym poziomie. To dla nas ważny krok, wpisujący się w naszą strategię wyniesienia standardu obsługi w hotelu i jakości usług hotelarskich na estońskim rynku. Nasz hotel przeszedł modernizację, oferując gościom wykwintne dodatki, które bez wątpienia dostarczą im wyjątkowych doświadczeń w trakcie pobytu – podkreśla Madis Laid, Dyrektor Zarządzający Mövenpick Hotel Tallinn i Duco Hotels.

Obiekt oferuje 125 pokoi. Niektóre z nich posiadają taras lub prywatną saunę. Goście mają dostęp do udogodnień spa, w tym basenu o długości 12 metrów z hydromasażem, basenu japońskiego, basenu z zimną wodą, sauny parowej i fińskiej.

Zgodnie z zaangażowaniem marki w wysoką jakość doświadczeń kulinarnych, goście odwiedzający nowy hotel mogą skosztować menu restauracji ROOF z kuchnią śródziemnomorską czy autorskich dań serwowanych przez Mövenpick. Ponadto, w piwnicy znajduje się tapas bar, oferujący szeroki wybór win przy kominku. Koncept hotelu obejmuje również słodki akcent – codzienne chocolate hours, które odbywają się we wszystkich obiektach marki na całym świecie, co daje ponad 37 000 godzin czekolady rocznie. Czekolada nie tylko reprezentuje dziedzictwo marki, ale także jej szwajcarskie korzenie. W trakcie tej wyjątkowej godziny goście mogą delektować się deserami czekoladowymi i oddać się codziennym przyjemnościom w stylu szwajcarskim.

Hotel oferuje trzy sale o łącznej pojemności do 220 osób.

Jak każdy obiekt Mövenpick, nowy hotel wdraża szereg przyjaznych dla środowiska rozwiązań w obszarach ESG i zrównoważonego rozwoju w postaci m.in. eliminacji jednorazowych przedmiotów z plastiku w obsłudze gości i dążenia do uzyskania certyfikatu Green Globe.

Otwarcie Mövenpick Hotel Tallinn to dla nas ważny kamień milowy, ponieważ Estonia jest jednym z naszych głównych i kluczowych rynków w regionie. To pierwszy hotel Mövenpick w krajach bałtyckich, który konsekwentnie realizuje ambitną rozbudowę portfolio marki. Wierzymy, że to otwarcie podniesie doświadczenie gości i standardy obsługi w branży hotelarskiej, przyciągając nowych turystów do tego wspaniałego kraju – podkreśliła Katarzyna Sławińska Development Executive Poland and Baltic Countries Accor.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2023

Źródło: Mövenpick

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.