Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, mianowała Julie White na stanowisko Chief Commercial Officer Europe & North Africa dla dywizji Premium, Economy i Midscale w regionie Europy i Afryki Północnej.
W swojej nowej roli Julie będzie odpowiedzialna za kierowanie regionalnym zespołem sprzedażowym Accor, realizującym strategię przychodów biznesowych firmy na rynkach Europy i Afryki Północnej. W zakres zadań wspomnianego zespołu wchodzą obszary takie jak sprzedaż i dystrybucja, marketing, program lojalnościowy i guest experience oraz revenue management.
Mieszkająca w Londynie Julie ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w globalnej branży turystycznej na wielu kierowniczych stanowiskach działów sprzedaży obejmujących dystrybucję, CRM, revenue management, digitalizację, sprzedaż i marketing. Jej nominacja wesprze rozwój szybko rosnącego portfolio Accor w regionie dla ugruntowanych i zróżnicowanych marek Premium, Midscale i Economy, w tym Pullman, Novotel i ibis.
Poprzednio związana z Wyndham Hotels & Resorts, gdzie zajmowała stanowisko wiceprezesa ds. handlowych na Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Eurazję. Wcześniej zdobywała eksperckie doświadczenie w doradztwie w PwC Consulting oraz w wiodących liniach lotniczych, m.in. w Virgin Atlantic, British Airways i American Airlines.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
Nominację Julie White poprzedził awans Karelle Lamouche na stanowisko global Chief Commercial Officer dla dywizji marek Premium, Midscale & Economy w Accor.
Accor wyraźnie koncentruje się i angażuje w dalsze rozwijanie wiodącej pozycji na rynku europejskim i napędzanie wartości sprzedażowej poprzez zorientowanie na gościa i siłę marki. Nasza strategia konsekwentnie pozycjonuje grupę jako preferowanego partnera zarówno dla właścicieli hoteli i gości hotelowych w Europie. Dzieje się tak dzięki globalnej sile marek i niezachwianemu zaangażowaniu w rozwój hotelarstwa. Julie ma wspaniałe osiągnięcia i fantastyczne doświadczenie jako lider z obszarów sprzedaży i wiem, że będzie ogromnym atutem dla całej grupy – powiedziała Karelle Lamouche, Global Chief Commercial Officer, Premium, Midscale & Economy, Accor.
Choć Accor ma jeden z najbardziej dalekosiężnych i zróżnicowanych portfeli marek w całej Europie i Afryce Północnej, to ambicja grupy, aby nadal rosnąć w siłę i odnosić sukcesy, jest znacząca. Cieszę się, że mogę pracować z tak wspaniałym zespołem, aby pomóc w realizacji celów sprzedażowych Accor w całym regionie – dodała Julie White, Chief Commercial Officer Europe & North Africa, Premium, Midscale & Economy, Accor.
O Accor
Accor to wiodąca na świecie grupa hotelarska oferująca usługi w ponad 110 krajach w 5 400 obiektach, 10 000 lokalach gastronomicznych, ośrodkach odnowy biologicznej i elastycznych miejscach pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 40 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także Lifestyle wraz z Ennismore. Accor zobowiązuje się do podejmowania pozytywnych działań w zakresie etyki i uczciwości biznesowej, odpowiedzialnej turystyki, zrównoważonego rozwoju, działań na rzecz społeczności lokalnej oraz różnorodności i integracji. Założona w 1967 roku spółka Accor SA ma siedzibę we Francji i jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym (Ticker: ACCYY) w Stanach Zjednoczonych.
Źródło: Accor
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione