Premiera Oligo 6 Phytomer

Udostępnij artykuł

W spa i salonach urody odbyła się premiera pierwszego morskiego koncentratu ultrawitaminowego Oligo 6 marki Phytomer. Ten znakomity zastrzyk 6 boosterów: witamin (C,B5,B3,E), minerałów i kompleksu prebiotycznego przywraca życie, siłę i  świeżą energię zmęczonej, wycieńczonej skórze.

Oligo 6 Phytomer

To kolejny produkt wzbogacający ofertę sprzedażową spa i salonów urody, która stanowi doskonałe uzupełnienie menu zabiegowego.

Nasze nowe serum przywracające skórze energię to hołd dla morza i jego fascynujących mocy. Jest jak morze w butelce – mówi Mathilde Gédouin-Lagarde, zastępca dyrektora generalnego Phytomer.

O marce Phytomer

Od 50 lat skupia swoją uwagę na naturalnej pielęgnacji, aby dostarczać skórze cenne właściwości dzikich i organicznych aktywnych składników pochodzenia morskiego z poszanowaniem zarówno skóry, jak i środowiska. Ponieważ marka wytwarza kosmetyki we własnych laboratoriach w Zatoce Moint Saint Michel (Bretania,Francja), może zaświadczyć o ich jakości. Dzięki obecności w ponad 80 krajach, w tym USA, Japonia, standardy produkcji spełniają surowe regulacje w zakresie tolerancji dla skóry. Bezpieczeństwo i zdrowie skóry jest absolutnym priorytetem marki. Wszystkie receptury są przyjazne weganom.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Phytomer

DYSTRYBUCJA W POLSCE

ul. Rakoniewicka 12, 60-111 Poznań, tel.:+48 61 832 91 07, www.phytomer.pl

KTO JEST KIM?

Barbara Suwalska – Dyrektor Generalny

Radosław Suwalski – Dyrektor Sprzedaży  

Dorota Wojciechowska – szkoleniowiec i opiekun marki Phytomer, dyplomowany kosmetolog i mgr biologii

KANAŁY SOCIAL MEDIA PHYTOMER

FACEBOOK PHYTOMER POLSKA

INSTAGRAM PHYTOMER POLSKA

YOUTUBE PHYTOMER POLSKA

KATALOGI I ULOTKI dostępne TUTAJ

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.07.2022
Aktualizacja: 01.07.2022