Restauracja Oliva, która posiada jedyny w Polsce autorski Olive Bar oraz kuchnię bazującą na oliwie z krajów z niej słynących, wystartowała z kampanią edukacyjną o zaletach stosowania tego wartościowego tłuszczu na co dzień.

W DNA Olivy zakodowana jest miłość do śródziemnomorskiej diety i kultury, bazowanie na lokalnych, sezonowych produktach a przede wszystkim oliwie najwyższej jakości. Nic dziwnego więc, że właścicielka restauracji przy ul. Ordynackiej w Warszawie Julia Adamczyk oraz manager Filip Książek postanowili swoimi działaniami wyjść poza dotychczas znane ramy gastronomicznej branży.
#LEJESIE ma być długofalową akcją, która będzie uświadamiać odbiorców na temat właściwości prozdrowotnych oliwy z oliwek. Zależy nam na tym, żeby w przystępny sposób tłumaczyć ludziom, dlaczego ten tłuszcz warto wprowadzić do swojej diety oraz jak szeroko można go stosować. – mówi Julia Adamczyk, właścicielka Restauracji Oliva.
Pierwsze informacje już pojawiły się na kanałach Restauracji Oliva oraz na blogu na stronie. Oprócz treści edukacyjnych, głodni wiedzy praktycznej będą mogli odkrywać bogaty świat oliwy dzięki przepisom oraz warsztatom, które są częścią akcji. #LEJESIE ma na celu także obalanie powszechnych mitów o oliwie i przekazanie rzetelnych informacji.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
Do współpracy nad kampanią Restauracja Oliva zaprosiła dietetyczkę i psychodietetyczkę Katarzynę Błażejewską-Stuhr, która wspiera akcję merytorycznie. Jej misją jest propagowanie podejścia do odżywiania, które skupia się na tym, że dieta powinna być zarówno zdrowa jak i smaczna. Podczas akcji, jako specjalistka, będzie przybliżać wyjątkowe walory oliwy oraz jej szerokie zastosowania.
Myśląc o walorach edukacyjnych wiedzieliśmy, że będziemy potrzebować osoby, która wesprze naszą inicjatywę wiedzą merytoryczną. Dietetyczne podejście Pani Katarzyny jest zgodne z naszymi wartościami dlatego ten wybór był niezwykle naturalny. – podkreśla Filip Książek manager Olivy.
Kampanię #LEJESIE można śledzić na Instagramie oraz na stronie restauracji.
Źródło: Oliva

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.