Skok na Sok: otwarcie drugiego lokalu sieci

Udostępnij artykuł

Pilotażowy lokal Skok na Sok ruszył w październiku 2009 roku na warszawskim Kabatach. Jak już informowaliśmy, sieć celuje w centra handlowe oraz główne ulice Warszawy i okolic. W dalszych planach jest również wejście do innych miast Polski oraz franczyza, której wprowadzenie planowane jest na przełomie 2010/2011. Obecnie firma skupia się na poszukiwaniu dobrych lokalizacji oraz na promocji marki. Założono profil na Facebooku, a w planach jest strona internetowa.

Lokale Skok na Sok będą miały powierzchnię 70-90 mkw. i format kawiarniany. W lokalach, oprócz różnego rodzaju świeżych soków, dostępne będą także kawy, herbaty i desery (w tym w wersji eko). Sieć chce być także przyjazna osobom starszym oraz matkom z dziećmi. Właściciel konceptu – XXL Media to agencja reklamowa i wydawnictwo, które jest właścicielem m.in. prozdrowotnego magazynu Moda na Zdrowie.

W CH Reduta, na ponad 110 punktów handlowo-usługowych, działa 13 lokali gastronomicznych zarówno sieciowych, jak lokalnych marek. Są to m.in.: Cafe Club, China Town, Coffeeheaven, Gorąco Polecam – Nowakowski, Dominium Pizza, Grycan, McDonald’s, Monti Cafe, Mount Blanc, Tchibo, Sphinx, Wine House.

9 proc. najemców stu największych galerii handlowych w Polsce stanowią lokale gastronomiczne. 52 proc. z nich to znane ogólnopolskie sieci, a 48 proc. – lokalni przedsiębiorcy – wynika z analizy portalu Horecanet.pl przeprowadzonej latem 2009 roku. Wśród najliczniejszych marek znajdowały się: Sphinx i McDonald’s, które miały po 38 restauracji w centrach handlowych, KFC (37) i Grycan (33).

 

Opublikowano: 26.04.2010
Aktualizacja: 26.04.2010