Sphinx otwiera „Sezon na szparagi”

Udostępnij artykuł

Sieć restauracji na wiosnę ruszyła z ofertą pod hasłem „Sezon na Szparagi”. To osiem nowych dań, wykorzystujących na różne sposoby wiosenne warzywo. W sezonowym menu Sphinx pojawiła się też inna nowość. Skanując zawarty w nim kod QR goście mogą sprawdzić przepis na jedną z wiosennych propozycji, kurczaka chimichurri.

Wraz z nadejściem wiosny otwieramy w Sphinxie „Sezon na szparagi”. W nowej wkładce do menu proponujemy naszym gościom nowości z dodatkiem tego składnika, m.in.: shoarmę, burgera czy stek z polędwicy filet mignon. Ofertę uzupełnia kilka mniej oczywistych zestawień bazujących na ciekawych sosach, jak argentyńskie chimichurri czy sos estragonowy. Mam nadzieję, że nasi goście chętnie otworzą z nami „Sezon na szparagi” – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec – kwiecień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Co w menu?

Oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx, a także w dostawie. Sezonową wkładkę do menu głównego otwiera zupa krem z kukurydzy, z chipsem z boczku. Propozycją na śniadanie, przystawkę lub lekki lunch są zrumienione na maśle szparagi pod jajkiem sadzonym, podane z sosem serowym.

W nowej wkładce do menu Sphinx nie mogło też zabraknąć shoarmy w sezonowym wydaniu. To opiekane mięso drobiowe lub wieprzowe ze szparagami z sosem serowym, podawane z karbowanymi ziemniakami i bułką pita. Ze szparagami Sphinx podaje też burgera oraz steka –  polędwicę filet mignion – serwowanego na plackach ziemniaczanych.

Dla wielbicieli dań rybnych Sphinx przygotował dorsza w sosie estragonowym na czarnym ryżu oraz z sałatką wegetariańską. W karcie „Sezon na szparagi” znalazł się też makaron linguine z krewetkami marynowanymi w cytrusowym sosie sojowym, z cukinią, na maśle i winie.

Wśród nowości jest też kurczak chimichurri. To opiekane kawałki kurczaka z argentyńską pastą z ziół i przypraw. Całość jest podawana na plackach ziemniaczanych z warzywami z grilla. Co ciekawie, przepis na to właśnie danie można przeczytać po zeskanowaniu kodu QR znajdującego się w sezonowej wkładce do menu Sphinx lub na stronie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.04.2022
Aktualizacja: 19.01.2023