Sweets & Coffee luty-marzec 2019

Udostępnij artykuł

Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, a także zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali z branży sweets & coffee. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Sweets & Coffee serdecznie zaprasza do współpracy dostawców. Firmy, którym zależy przede wszystkim na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do bezpośrednich odbiorców, którymi są: właściciele niezależni, inwestorzy, prezesi i dyrektorzy sieci, kupcy a także inni, wyłącznie decyzyjni przedstawiciele branży HoReCa w NAJSZERSZYM Z MOŻLIWYCH ZASIĘGÓW w Polsce.

W najnowszym wydaniu Sweets & Coffee swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Małgorzata i Robert Piwońscy, właściciele Piekarnia Piwoński;
  • Wioleta Ducka, współwłaściciela La Lucy;
  • Marta Panfil, współwłaścicielka Agencja Kreatywna Fika;
  • Katarzyna Westrych-Pavy, współwłaścicielka 370 Studio;
  • Jakub Gielżyński, współwłaściciel Coffee Journey;
  • Marcin Rusnarczyk, dyrektor sprzedaży Etno Cafe;
  • Agnieszka Klimczak, właścicielka Tortownia.pl;
  • Grzegorz Bartosiewicz, współwłaściciel Sweet Home;
  • Grzegorz Nowakowski, dyrektor zarządy Instytut Polskie Pieczywo.

Powstaje w firmie BROG B2B – media efektywnej komunikacji – u właściciela i wydawcy m.in. czasopism Świat Hoteli i Sweets & Coffee, portali branżowych Horecanet.pl, a także Petrolnet.pl. Organizator bezsprzecznie najważniejszych wydarzeń branżowych takich jak Food Business Forum, Forum Profit Hotel, Forum PetroTrend, a także Sweets & Coffee Forum.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Opublikowano: 12.02.2019
Aktualizacja: 22.02.2022