Sweets & Coffee marzec 2020

Udostępnij artykuł

Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, a także zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali z branży sweets & coffee. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Sweets & Coffee serdecznie zaprasza do współpracy dostawców. Firmy, którym zależy przede wszystkim na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do bezpośrednich odbiorców, którymi są: właściciele niezależni, inwestorzy, prezesi i dyrektorzy sieci, kupcy a także inni, wyłącznie decyzyjni przedstawiciele branży HoReCa w NAJSZERSZYM Z MOŻLIWYCH ZASIĘGÓW w Polsce.

W najnowszym wydaniu Sweets & Coffee swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Wojciech Kamiński, właściciel Migawka Cafe
  • Bartek Rychcik, CEO Enata Bread (Gorąco Polecam, Bakery Wilanów);
  • Anna Nadolińska, digital manager specialist w Agencja Kreatywna Moxie;
  • Urszula Olechno, Marcin Zalewski, współwłaściciele The White Bear Coffee;
  • Ewelina Błaszczyk, współwłaścicielka Organic Coffee;
  • Katarzyna Nowak, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju Accor;
  • Patryk Płuciennik, wydawca serwisu czajnikowy.pl;
  • Marcin Michalik, właściciel Szkoła Baristów Colours of Coffee;
  • Agnieszka Poliszewska-Ostrowska, właścicielka Espresso Online;
  • Daniel Leczkowski, właściciel Szmaragdowa Cafe
  • Patrycja Stasiak, Zamek Design.

Powstaje w firmie BROG B2B – media efektywnej komunikacji – u właściciela i wydawcy m.in. czasopism Świat Hoteli i Sweets & Coffee, portali branżowych Horecanet.pl, a także Petrolnet.pl oraz organizatora bezsprzecznie najważniejszych wydarzeń branżowych takich jak Food Business Forum, Forum Profit Hotel, Forum PetroTrend, a także Sweets & Coffee Forum.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Opublikowano: 18.03.2020
Aktualizacja: 17.02.2022