Toruńskie hotele dobrze oceniane przez gości

Udostępnij artykuł

Hotel.info – bezpłatny internetowy serwis rezerwacji hoteli – posiadający w swej ofercie ponad 210.000 obiektów na całym świecie, postanowił sprawdzić zadowolenie klientów z jakości usług hotelu zarezerwowanego za pośrednictwem serwisu.

– W przeciwieństwie do zwykłych rankingów cenowych, tworzonych przez wiele portali, my uwzględniliśmy czynnik jakościowy. Gość hotelowy nie kieruje się przecież przy wyborze hotelu wyłącznie ceną, lecz liczy również na wysoką jakość usług“ – mówi Timo Vavrinec, rzecznik prasowy hotel.info.

Wśród najlepiej ocenianych przez gości hoteli zlokalizowanych w światowych metropoliach najlepiej wypadają te w Lizbonie (wskażnik zadowolenia gości wyniósł 7,62), a następnie w: Tokio, Pradze, Warszawie, Atenach, Berlinie, Madrycie, Wiedniu, Ottawie, Dublinie, Helsinkach, Paryżu, Brukseli, Londynie, oraz Pradze.

Lizbona zdecydowanie wyprzedziła swą ogólną oceną pozostałe światowe metropolie, tuż za nią uplasowały się Tokio i Praga. Hotele w tych miastach oferują szczególnie wysoką jakość usług w stosunku do ceny. Reprezentantami Ameryki Północnej w rankingu są: Waszyngton, Nowy Jork i Ottawa. Znalazło się w nim również miasto z Ameryki Południowej – Rio de Janeiro. Ogólnie jednak w rankingu Top 20 dominują metropolie europejskie.

Jeśli chodzi o polskie obiekty, najlepiej wypadły hotele zlokalizowane w Torunku (wskaźnik zadowolenia gości wyniósł 7,87). Na kolejnych miejscach znalazły się obiekty w: Szczecinie, Wrocławiu, Olszynie, Łodzi, Krakowie, Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Gdańsku.

Goście hotelowi, którzy zarezerwowali swój nocleg poprzez www.hotel.info, oceniali hotel po zakończeniu pobytu za pomocą systemu punktowego (0 do 10). Poza takimi kryteriami, jak jakość pokoju czy uprzejmość personelu można było ocenić również stosunek ceny do jakości usług.
 

Opublikowano: 26.04.2010
Aktualizacja: 26.04.2010