Transgourmet i Selgros zapraszają uczniów szkół gastronomicznych do udziału w konkursie kulinarnym Chefs en Or – Polska Edycja. Tegoroczna rywalizacja skupi się na kreatywności i umiejętnościach w przygotowywaniu dania z wątróbki drobiowej, wykorzystując dowolny owoc. Na uczniów oraz szkoły gastronomiczne, z których się wywodzą czekają atrakcyjne nagrody.
Kolejna edycja zmagań daje młodym pasjonatom sztuki kulinarnej szansę na sprawdzenie swoich umiejętności. Transgourmet oraz Selgros od lat wspierają rozwój gastronomii, inwestując w przyszłe pokolenie szefów kuchni m.in. poprzez nawiązywanie współpracy ze szkołami gastronomicznymi, profesjonalne szkolenia w Instytucie Kulinarnym Transgourmet czy współpracę z Narodową Kadrą Kucharzy Polski. Poprzednie edycje konkursu cieszyły się wielkim zainteresowaniem wśród uczniów, a jury stanęło przed nie lada wyzwaniem, wybierając spośród nadesłanych aplikacji, które stały na wysokim poziomie.
Zadaniem eliminacyjnym tegorocznego konkursu “Chefs en Or – Polska edycja” jest przygotowanie dania z wątróbki drobiowej, wzbogaconego o dowolny owoc. To szansa, aby wykreować smak nie do podrobienia i zaskoczyć jurorów kreatywnością. Wątróbka drobiowa, w harmonijnym zestawieniu z jabłkiem, brzoskwinią, morelą czy truskawkami, może stać się inspiracją do stworzenia wyjątkowo pysznego dania.
Jury będzie brało pod uwagę m.in. teksturę, konsystencję, kolory i oczywiście smak. Co ważne, uczestnicy konkursu są zachęcani do użycia sezonowych produktów oraz do gotowania w duchu idei “less waste”, co w praktyce oznacza, że młodzi adepci kuchni powinni postarać się wykorzystać cały produkt, bez marnowania mięsa i owoców, eksperymentując z różnymi częściami składników.
Nagrody i terminy
Na zwycięzców oraz ich szkoły czekają wyjątkowe nagrody. Laureat I miejsca otrzyma nagrodę finansową w wysokości 3000 zł oraz staż w Instytucie Kulinarnym Transgourmet. Szkoła reprezentowana przez zwycięzcę otrzyma pakiet 3 szkoleń w Instytucie Kulinarnym oraz bon o wartości 5000 zł, do wykorzystania na zakupy w Selgros. Dla pozostałych finalistów oraz szkół z których się wywodzą również przewidziano atrakcyjne nagrody.
Eliminacje online trwają do 29 marca, a wielki finał odbędzie się 24 kwietnia w Instytucie Kulinarnym Transgourmet. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie internetowej: https://chefsenor.pl/
Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
O Transgourment i Selgros
Transgourmet Foodservice to marka zaopatrująca klientów gastronomicznych za pomocą własnej nowoczesnej floty samochodów ciężarowych z nowoczesnego Centrum Logistyczno-Magazynowego zlokalizowanego w Ożarowie pod Warszawą oraz sieci magazynów typu cross-dock w całej Polsce.
Selgros to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych, oferująca najwyższą jakość i świeżość produktów oraz pełne zaopatrzenie pod jednym dachem dla osób prowadzących działalność gospodarczą, klientów z branży HoReCa oraz indywidualnych. Wszechstronna oferta hal Selgros to jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Selgros posiada 19 hal handlowych w całej Polsce, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Siedlcach, Warszawie (4 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale).
Transgourmet i Selgros to marki handlowe używane przez Transgourmet Polska. Spółka wchodzi w skład Transgourmet Holding AG, która należy do szwajcarskiej Grupy Coop z siedzibą w Bazylei.
Materiał powstał we współpracy z Transgourmet Foodservice
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.