Branża HoReCa stoi obecnie przed wieloma wyzwaniami. Jednak posiadanie partnera biznesowego, który inicjuje działania realnie wspierające gastronomów pozwala na stabilne prowadzenie lokalu. Najbliższa edycja Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro odbędzię się w dniach 1-3 września, w Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie. Będzie okazją do bezpośrednich rozmów i wymiany doświadczeń nabytych w ostatnim czasie.

Na swoim stoisku Transgourmet i Selgros Cash & Carry zaprezentują szeroką ofertę produktów i usług skierowanych do wszystkich grup klientów gastronomicznych. Także działania podejmowane przez Instytut Kulinarny Transgourmet. Przedstawiciele firmy podsumują akcje zrealizowane w pandemii. Także podzielą się analizą obecnej sytuacji w branży gastronomicznej i prognozami na najbliższe miesiące.
Odwiedzając stoisko Transgourmet i Selgros podczas EuroGastro będzie można zobaczyć pokazy kulinarne prowadzone przez Ekspertów Instytutu Kulinarnego Transgourmet oraz Reprezentację Narodową Kucharzy Polski. Również porozmawiać z doradcami klienta, którzy dopasują ofertę do każdych potrzeb. Ponadto 1 września o 11:00, w ramach Programu Edukacyjnego Profesjonalny Menedżer Restauracji Eksperci Instytutu Kulinarnego Transgourmet, Bartosz Peter oraz Marek Burkacki poprowadzą panel pt.: „Jak podnosić kompetencje w zawodzie kucharza?”.
Podczas targów EuroGastro zostanie zaprezentowana wszechstronna oferta marek własnych Transgourmet Premium, Quality, Economy oraz TopSeller. Asortyment Premium to gwarancja najwyższej jakości i pochodzenia produktów. Quality swoją jakością odpowiada na potrzeby restauratorów ceniących jakość na najwyższym poziomie. Economy zapewnia najlepsze produkty w przystępnej cenie. TOPSeller to bazowe produkty w najniższej cenie oferowane w opakowaniach standardowych i XXL. Podczas pokazów prowadzonych przez ekspertów Instytutu Kulinarnego zostanie zaprezentowane ich szerokie zastosowanie.

W trakcie Targów, będzie można zapoznać się też z najnowszymi rozwiązaniami firmy w zakresie logistyki. Dotychczasowa flota Selgros poszerzyła się o samochody typu Meleks. Nowoczesne, elektryczne środki transportu, które zapewniają zasięg do 50 km na jednym ładowaniu. Właśnie podczas EuroGastro po raz pierwszy zaprezentowany zostanie jeden z nich. Już wkrótce będzie wykorzystywany do zaopatrzenia lokali znajdujących się w ścisłym centrum miasta.
Stabilny partner
Wsparcie i pomoc branży gastronomicznej zawsze było kluczową częścią działalności Transgourmet i Selgros Cash & Carry, jednak w ostatnich kilkunastu miesiącach nabrało jeszcze większego znaczenia. Elastyczne warunki cenowe dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Wsparcie marketingowe i merytoryczne. Udostępnianie hal Selgros jako dodatkowego kanału sprzedaży dla restauratorów. Jak również bezpłatne szkolenia to tylko niektóre z form wsparcia gastronomów. Targi EuroGastro to pretekst do podsumowania podjętych aktywności, prowadzonych przez ostatnich kilkanaście miesięcy. Jak również możliwość rozmowy z klientami i partnerami o kondycji biznesu gastronomicznego.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Tworzenie środowiska wzajemnie się wspierającego, otwartego na wymianę doświadczeń to obopólna korzyść. Programy Restart i Restart 2.0 były realnym wsparciem naszych klientów. Dzisiaj chcemy podzielić się analizami i wnioskami z pierwszych miesięcy wznowienia działalności branży. Spróbować odpowiedzieć na pytanie co czeka nas w przyszłości – mówi Marcin Dera, dyrektor sprzedaży ds. gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Ważnym punktem działalności firmy w segmencie gastronomicznym jest Instytut Kulinarny Transgourme. Organizowane w nim profesjonalne szkolenia dla klientów i pracowników sieci z nowoczesnych technik kulinarnych, znajomości produktów i najnowszych trendów. To również idealne miejsce do organizacji konkursów czy firmowych eventów.
Bardzo cieszymy się, że w końcu będziemy mieli możliwość spotkania się z naszymi klientami i partnerami! Targi EuroGastro to okazja do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem, które nabyliśmy podczas trwania ograniczeń w działalności branży gastronomicznej. Dynamicznie dostosowaliśmy się do zmieniających się warunków. Przeszliśmy w tryb bezpłatnych szkoleń on-line, które powstały w ścisłej współpracy z ekspertami Akademii Leona Koźmińskiego. Tematykę wykładów przygotowaliśmy mając na uwadze bieżące problemy naszych klientów. Nierzadko byli zmuszeni do zmiany swojego modelu biznesowego – mówi Bartosz Peter, Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i Kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy Polski.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione