Transgourmet i Selgros Cash & Carry zachęcają do wspierania restauracji i cateringu

Udostępnij artykuł
W marcu 36 restauratorów z całej Polski będzie mogło sprzedać swoje produkty w 19 halach sieci. Oferta blisko 100 lokali oraz specjalne zniżki od czterech dostawców cateringów dietetycznych, zostaną wypromowane w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki promocyjnej Selgros. Ta trafi do ponad 600 tys. klientów sieci.

Transgourmet i Selgros Cash & Carry kontynuuje działania, które mają na celu wsparcie branży gastronomicznej. Jednym z nich jest pomoc marketingowa dla przedsiębiorców z branży horeca. Chodzi o udostępnienie im przestrzeni w halach sieci oraz akcję promocyjną w gazetce Selgros. 

W marcu w halach Selgros w całej Polsce, w strefie za kasami pojawią się specjalne stoiska. Znajdą się na nich z kulinarne przysmaki z lokalnych restauracji. Dla klientów sieci, będzie to również okazja do zamówienia cateringu na zbliżające się święta wielkanocne. Oferta kolejnych, blisko 100 lokali świadczących usługi na dowóz, zostanie zaprezentowana w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki promocyjnej Selgros. Warto podkreślić, że znajdą się z niej także kody rabatowe na ofertę firm cateringowych. Te codziennie zaopatrują się w Transgourmet Foodservice. Zasięg akcji jest bardzo duży – ulotka trafi do ponad 600 tys. klientów sieci.

Transgourmet i Selgros Cash & Carry są nie tylko czołowym dostawcą najlepszych produktów dla gastronomii, ale także od lat rozwijają i wspierają branżę horeca w kraju. W aktualnej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa, chcemy pomóc naszym klientom gastronomicznym. Cieszymy się, że udostępniona przez nas przestrzeń w halach Selgros może być realnym wsparciem dla lokalnych restauratorów i ich biznesów mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Pierwsza edycja promująca restauratorów w halach sieci odbyła się w grudniu.  Akcja ta spotkała się z pozytywnym odbiorem zarówno wśród odwiedzających hale, jak i wśród restauratorów. Ci mogli dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, dlatego firma postanowiła kontynuować akcję w 2021 r.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.03.2021
Aktualizacja: 09.03.2021