WieśMac powraca w ofercie McDonald’s

Udostępnij artykuł
Od 13 lutego w restauracjach McDonald’s na wielbicieli swojskich smaków czeka specjalna oferta promocyjna, a w niej niezastąpiony WieśMac® i jego dwa nowe oblicza. Pojawią się również kartofelki w duecie z sosem koperkowym, a do menu powrócą uwielbiane przez gości desery wiśniowo-czekoladowe.

 

WieśMac to pewniak, tak o ulubionym burgerze mówią miłośnicy tradycyjnych smaków. 100% wołowiny, plaster sera Cheddar, krucha sałata, soczysty pomidor, świeża cebula, sos musztardowo-chrzanowy tworzą doskonałą kompozycję, której nie można się oprzeć. W lutym w ofercie promocyjnej McDonald’s oprócz klasycznej i podwojonej wersji burgera pojawią się jego dwie nowe wersje. WieśMac z Jajkiem Sadzonym oraz wyrazisty WieśMac z Serem Wędzonym i Sosem Chrzanowym staną się doskonałym uzupełnieniem menu McDonald’s o smaki bliskie każdemu.Idealnym dodatkiem do burgerów będą swojskie kartofelki, których chrupiąca skórka skrywa delikatne wnętrze, a sos śmietanowo-koperkowy podkreśli ich swojski charakter.

Do oferty powróci również linia deserów wiśniowo-czekoladowych, a wśród nich Lodowe Marzenie z Polewą Wiśniową, czyli unikatowe połączenie lodów waniliowych, bitej śmietany i kawałków wiśni, oblanych aksamitną polewą czekoladowo-wiśniową. Pojawi się również waniliowa kompozycja McFlurry z polewą o smaku wiśniowym i chrupiącą posypką oraz Lody z Polewą w dwóch smakach, wiśniowym i czekoladowym. Natomiast fani mlecznych koktajli będą mogli spróbować Shake’a o smaku wiśniowym z gęstym sosem czekoladowym i posypką mleczno-kawową.

Oferta promocyjna będzie dostępna w restauracjach McDonald’s od 13.02.2019 do 02.04.2019.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.02.2019
Aktualizacja: 13.02.2019