Dalszy rozwój sieci

W ciągu ostatnich dwóch lat Nadwiślańska Agencja Turystyczna zbudowała sieć hoteli trzygwiazdkowych. Przeprowadziła inwestycje oraz skategoryzowała siedem obiektów. Z ponad 700 pokojami stała się jedną z 10 największych polskich firm hotelarskich. Potencjał do dalszego rozwoju jest olbrzymi. Zarząd NAT podjął decyzje o dalszym rozwoju sieci.

Słabo obeznani w temacie marketingu restauratorzy i właściciele lokali mylą public relations z reklamą. Reklamę utożsamiają z promocją, a promocję uznają za synonim marketingu. Z takiej niewiedzy wynikają potem nieporozumienia. Najprościej rzecz ujmując wygląda to tak…

Sieć powstała kilka lat temu. Aktualnie posiada ponad 40 lokali, większości franczyzowych, w całej Polsce. Bazuje na oryginalnych recepturach i naturalnych składnikach oraz zachowaniu rzemieślniczego sposobu wytwarzania lodów. O nowych inwestycjach, współpracy z dostawcami i oczekiwaniach w stosunku do nich rozmawiamy z Katarzyną Lehr, właścicielką marki.

Dotarliśmy do informacji, że dawna Restauracja Sedan, mieszcząca się w sopockim hotelu, przeszła w ostatnich miesiącach ogromną metamorfozę. Secesyjne, bogato zdobione wnętrza przeobraziły się w nowoczesną i minimalistyczną przestrzeń Restauracji Koncept.

Sieć zapowiada uruchomienie nowego hotelu. Jesienią tego roku, swoich pierwszych gości przyjmie Desilva Premium w Poznaniu. Bedzie to drugi obiekt sieci o podwyższonej kategorii. 

REKLAMA

Wiadomości

Ogłoszenia o pracę

Komentarz

Komentarz dnia

Karolina Stępniak: To co lubię

Karolina Stępniak redaktor naczelna Świat Hoteli

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.