Dzieci w hotelach NAT za darmo

Udostępnij artykuł
Hotele*** NAT w Jarosławcu i Sarbinowie udostępniły gościom specjalną ofertę, w której za pobyt dziecka nie zapłacą ani złotówki. Dziecięce pakiety, poza tym że są bezpłatne, obejmują programy zdrowotne, profilaktyczne i ruchowe.

Tygodniowy pobyt dziecka i opiekuna to koszt wyłącznie pobytu osoby dorosłej, według specjalnego cennika przygotowanego przez sieć NAT.

Nasze nadmorskie hotele od wielu lat cieszą się uznaniem gości, szczególnie rodzin z dziećmi – mówi Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej, właściciela sieci NAT.  Bliskość plaży i atrakcji turystycznych, połączona z hotelową bazą zabiegową i rekreacyjną oraz świeżym powietrzem gwarantują udany wypoczynek o każdej porze roku. Wiemy, że wielu gości planuje dodatkowy pobyt nad morzem pod kątem zdrowotnym swoich pociech w okresie zimowo-wiosennym, stąd też pomysł na ofertę.

W hotelu *** NAT w Sarbinowie pakiet „Dziecko i JA” obejmuje tygodniowy pobyt z wyżywieniem dla dziecka i opiekuna, a do tego liczne atrakcje. Obok zajęć plastycznych, gimnastyki mózgu czy seansów bajkowych każde dziecko do 12. roku życia może wziąć udział w programie wzmacniającym odporność [światłoterapia, inhalacje, gimnastyka oddechowa] lub w programie profilaktyki wad postawy [zajęcia sportowe i gimnastyka korekcyjna].

ŚWIAT HOTELI: grudzień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Hotel *** NAT w Jarosławcu przygotował tygodniowy pakiet „Szczęśliwe Dziecko i Wypoczęta Mama”, a w nim dla dzieci do 14 roku życia: inhalacje solankowe, zabiegi fizjoterapeutyczne, gimnastyka oddechowa i zajęcia ruchowe, a także zajęcia z animatorem i seanse bajkowe.

W obu hotelach atrakcje czekają także na opiekunów. W cenie pobytu mogą skorzystać z hotelowej oferty SPA, zabiegów rehabilitacyjnych oraz wziąć udział w spotkaniach przy ognisku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.01.2020
Aktualizacja: 28.01.2020