10 lat dookoła wina. Faktoria Win świętuje urodziny

Udostępnij artykuł

Faktoria Win istnieje na polskim rynku od 2013 roku. Dziś w całej Polsce działa już 5 739 regałów pod brandem, a przez 10 lat sprzedano 74 miliony butelek wina. Marka dostępna jest już w ponad 8 000 punktach w całej Polsce, w tym m.in. w sklepach czy restauracjach i planuje kolejne otwarcia. Z okazji urodzin przygotowała też konkurs dla przedsiębiorców, w którym do wygrania są regały pełne win z całego świata. Faktoria Win to koncept Grupy Eurocash.

Faktoria Win

Dekada zmian

Jeszcze dekadę temu dobrej jakości wina kojarzyły się przede wszystkim z produktami luksusowymi, na których zna się niewielu, a umiejętność doboru odpowiedniego trunku z zaawansowaną wiedzą. Faktoria Win to zmieniła. „Oswoiła” temat wina, ułatwiła jego wybór i pokazała konsumentom, że wino nie jest produktem dla wybranych i można cieszyć się jego smakiem nie będąc sommelierem – zauważa Marta Królikowska, dyrektor generalna Faktorii Win.

W samym minionym 2022 roku postawiono 700 nowych regałów marki. Co więcej, w sklepach, w których ze względu na wielkość powierzchni nie można postawić go w wersji pełnowymiarowej, Faktoria Win przygotowała tzw. ,półki w półce. Takie rozwiązanie pozwala na ekspozycję butelek również w mniejszych punktach. Zastosowano je już w 1400 lokalizacjach, co pokazuje nie tylko skalę ekspansji marki, ale również jej kreatywność i umiejętność odpowiadania na możliwości i zapotrzebowanie klientów.

Faktoria Win dostępna jest również w 1000 restauracji i hoteli. W przypadku wymienionych lokalizacji postawiono na jeszcze inne, dopasowane do ich charakterystyki rozwiązanie, czyli wineparing Na karcie trunki zostały oznaczone specjalnymi ikonami. Podpowiadają one, które wino będzie najlepiej pasowało do danego dania, a tym samym ułatwiają klientowi wybór.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2023

Oryginalny koncept

Faktoria Win oferuje najlepszej jakości produkty i standard obsługi konsumentom w całej Polsce. Atrakcyjność marki tkwi jednak przede wszystkim w jej unikalnym koncepcie. Polega on na  stworzeniu i wykorzystaniu gotowych do ustawienia w danym punkcie regałów pełnych wina, w którym trunki są starannie wyselekcjonowane i podzielone tematycznie: Na prezent, Relaks i Z przyjaciółmi. Faktoria Win mając na uwadze indywidualne preferencje konsumentów wprowadziła ponadto kategorie nut smakowych. Takie rozwiązania pomagają kupującemu dokonać wyboru i zwiększają jego zadowolenie z zakupu, a właścicielowi sklepu ułatwiają kwestie ekspozycji czy zatowarowania.

Marka dynamicznie się rozwija i wciąż poszukuje nowych rozwiązań, które spełnią rosnące oczekiwania rynku.

Faktoria Win ma świetną ekspozycję produktów i łatwą nawigację. Ponadto jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy tzw. regał elektroniczny, dzięki czemu dobór wina do danej okazji nigdy nie był tak prosty. Klient po wypełnieniu krótkiej i prostej ankiety otrzymuje propozycje produktów, które spełniają te kryteriadodaje Marta Królikowska.

Konkurs dla przedsiębiorców – do wygrania regały pełne win

Z okazji 10. jubileuszu marka przygotowała dla swoich obecnych i potencjalnych klientów specjalny konkurs: Wygraj regał pełen wina! Do wygrania jest:

  • 10 regałów Faktorii Win wraz z produktami – dla przyszłych partnerów
  • 10 pełnych zatowarowań regału Faktorii Win – dla obecnych partnerów

Konkurs trwa do 31 maja br.

Źródło: Faktoria Win

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 27.04.2023
Aktualizacja: 27.04.2023