13 nowych lokali KOKU Sushi

Udostępnij artykuł
Trzeci kwartał 2021 roku sieć KOKU Sushi zamyka z ponad dziesięcioma nowo otwartymi restauracjami. To rekord w 10-letniej historii firmy. Remonty i szkolenia trwają w kolejnych miastach, np. Krakowie, Żarach, Wysogotowie, Myszkowie oraz Jeleniej Górze. Sieć szacuje, że do końca roku powiększy się więc jeszcze o kilka nowych punktów – w tym o czwarty już lokal w Białymstoku.

Obecnie KOKU Sushi oferuje trzy modele współpracy – restaurację standard, premium oraz point, czyli punkt nastawiony na rynek delivery. Ten ostatni koncept powstał w 2020 roku i był odpowiedzią na sytuację związaną z pandemią. Okazuje się jednak, że idea lokalu wyłącznie z dowozami wpasowała się w potrzeby franczyzobiorców, także po zniesieniu restrykcji. I tak blisko połowa z debiutujących w tym roku restauracji rozpoczęła działalność w tym formacie.

Ekonomiczne pointy otwierają zarówno franczyzobiorcy, którzy mają już restaurację standard lub premium, jak i nowi partnerzy, szukający inwestycji z szansą dalszego rozwoju. Nasza oferta franczyzowa uzupełnia się nawzajem, przez co daje taką możliwość tłumaczy Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Na efekty takiej strategii nie trzeba było długo czekać. Pierwszy multifranczyzobiorca KOKU Sushi działa już w Szczecinie. Otrzymał on umowę na wyłączność dotyczącą prowadzenia restauracji pod szyldem sieci w tym regionie. Rozmowy w sprawie multifranczyzy trwają też w kolejnych miastach.

Multifranczyza to indywidualna oferta KOKU Sushi, stworzona na potrzeby polskich metropolii. W jej ramach franczyzobiorca może prowadzić kilka lokali w jednym mieście, bez konkurencji ze strony innego partnera sieci. To rozwiązanie daje mu więc szansę na szybszy rozwój i budowanie silnej pozycji na lokalnym rynku gastronomicznym tłumaczy Urszula Olechno.


Obecnie KOKU Sushi liczy 43 punkty w całej Polsce. To czyni markę największą siecią sushi barów w naszym kraju.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 18.10.2021
Aktualizacja: 18.10.2021