Przygotowując się na odmrożenie branży turystycznej i wzrost zainteresowania wyjazdami rekreacyjnymi, Cvent umożliwia obiektom zarządzanie zapytaniami ofertowymi dotyczącymi wypoczynku. Grupa hotelarska od 15 kwietnia 2021 r. rozpocznie wdrażanie rozwiązania w swoich 3,5 tys. obiektach.
Nowa usługa Cvent dedykowana do zapytań ofertowych ułatwia kompleksową obsługę i nadzór nad procesami dotyczącymi umów leisurowych. Od kierowania zapytań do hoteli, po naliczanie opłat w CSR i PMS. Wszystkie szczegóły i informacje zawarte w umowie są automatycznie dostępne w narzędziach CRM.
Integracja pozwoli hotelom i zespołom sprzedażowym na pełny wgląd w aktywność sprzedażową. Dzięki temu zapewni wysoki poziom relacji z klientami biznesowymi. Rozwiązanie przyniesie konkurencyjną przewagę hotelom, tym samym umożliwiając managerom usprawnione zarządzanie procesami zapytań B2B od początku do końca.
Wdrożenie usług Cvent rozpocznie się w kwietniu tego roku. Obejmie blisko 3,5 tys. wypoczynkowych hoteli Accor z ponad 5,1 tys. obiektów należących do grupy. Opracowane rozwiązanie ma na celu wsparcie właścicieli hoteli i innych obiektów wypoczynkowych, a także zespołów sprzedażowych, w powrocie do pełnego funkcjonowania w branży i jej dalszego rozwoju.
Cieszymy się, że jako pierwsi możemy wprowadzić rozwiązanie Cvent dla zapytań o oferty wypoczynkowe w naszych hotelach. To rezultat wzajemnej współpracy oraz wymiany wiedzy i doświadczenia między Accor a Cvent. Wypracowana wspólnie w bezprecedensowych czasach usługa pojawi się w kluczowych obiektach Accor. Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć, a także gotowi na dalszy rozwój tego innowacyjnego rozwiązania – mówi Markus Keller, Senior Vice President, Sales & Distribution Accor.
Partnerstwo i współpraca z liderem branży hotelarskiej na całym świecie to dla nas duży zaszczyt. Wdrożenie rozwiązania usprawniającego obsługę zapytań ofertowych podkreśla nasze przywiązanie do współpracy z partnerami z branży hotelarskiej na całym świecie, tak by wypracować takie usługi, które usprawnią procesy i podniosą efektywność. Z chęcią wesprzemy działania grupy Accor w poszukiwaniu nowych sposobów pozwalających branży turystycznej, a także hotelarskiej na łatwiejszy powrót do sytuacji sprzed pandemii – mówi Jim Abramson, Vice President of Product Management w Cvent.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.