Accor i Cvent wprowadzą rozwiązanie dla obsługi ofert

Udostępnij artykuł
Przygotowując się na odmrożenie branży turystycznej i wzrost zainteresowania wyjazdami rekreacyjnymi, Cvent umożliwia obiektom zarządzanie zapytaniami ofertowymi dotyczącymi wypoczynku. Grupa hotelarska od 15 kwietnia 2021 r. rozpocznie wdrażanie rozwiązania w swoich 3,5 tys. obiektach.

Nowa usługa Cvent dedykowana do zapytań ofertowych ułatwia kompleksową obsługę i nadzór nad procesami dotyczącymi umów leisurowych. Od kierowania zapytań do hoteli, po naliczanie opłat w CSR i PMS. Wszystkie szczegóły i informacje zawarte w umowie są automatycznie dostępne w narzędziach CRM.

Integracja pozwoli hotelom i zespołom sprzedażowym na pełny wgląd w aktywność sprzedażową. Dzięki temu zapewni wysoki poziom relacji z klientami biznesowymi. Rozwiązanie przyniesie konkurencyjną przewagę hotelom, tym samym umożliwiając managerom usprawnione zarządzanie procesami zapytań B2B od początku do końca.

Wdrożenie usług Cvent rozpocznie się w kwietniu tego roku. Obejmie blisko 3,5 tys. wypoczynkowych hoteli Accor z ponad 5,1 tys. obiektów należących do grupy. Opracowane rozwiązanie ma na celu wsparcie właścicieli hoteli i innych obiektów wypoczynkowych, a także zespołów sprzedażowych, w powrocie do pełnego funkcjonowania w branży i jej dalszego rozwoju.

Cieszymy się, że jako pierwsi możemy wprowadzić rozwiązanie Cvent dla zapytań o oferty wypoczynkowe w naszych hotelach. To rezultat wzajemnej współpracy oraz wymiany wiedzy i doświadczenia między Accor a Cvent. Wypracowana wspólnie w bezprecedensowych czasach usługa pojawi się w kluczowych obiektach Accor. Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć, a także gotowi na dalszy rozwój tego innowacyjnego rozwiązania – mówi Markus Keller, Senior Vice President, Sales & Distribution Accor.

Partnerstwo i współpraca z liderem branży hotelarskiej na całym świecie to dla nas duży zaszczyt. Wdrożenie rozwiązania usprawniającego obsługę zapytań ofertowych podkreśla nasze przywiązanie do współpracy z partnerami z branży hotelarskiej na całym świecie, tak by wypracować takie usługi, które usprawnią procesy i podniosą efektywność. Z chęcią wesprzemy działania grupy Accor w poszukiwaniu nowych sposobów pozwalających branży turystycznej, a także hotelarskiej na łatwiejszy powrót do sytuacji sprzed pandemii – mówi Jim Abramson, Vice President of Product Management w Cvent.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.03.2021
Aktualizacja: 22.03.2021