Accor ogłasza globalne partnerstwo z IGLTA

Udostępnij artykuł
Grupa hotelarska wraz z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Turystycznym Gejów i Lesbijek (IGLTA) nawiązują współpracę w celu rozwoju turystyki LGBT+. To kolejny krok Accor we wspieraniu i promowaniu podróżowania oraz miejsc stworzonych z myślą o wszystkich bez wykluczenia i dyskryminacji.

Accor oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Turystyczne Gejów i Lesbijek (IGLTA połączyli siły by zapewnić wszystkim podróżnym atmosfery otwartości i wzajemnego wsparcia. To pierwszy krok w realizacji kluczowego filaru zobowiązania Accor w zakresie różnorodności, inkluzyjności i integracji. W ramach planowanych działań grupa zamierza zwiększyć zaangażowanie w społeczność LGBTQ+. Sprawiając że każdy pracownik, gość i klient może czuć się mile widziany i doceniany w zespołach i wszystkich lokalizacjach sieci.

Partnerstwo jest wyrazem przekonania Accor o społecznych i ekonomicznych korzyściach płynących z turystyki LGBTQ+. Także o potrzebie zapewnienia wszystkim podróżującym poczucia, że są mile widziani. Docierając do ponad 4 mln członków społeczności LGBTQ+, dzięki platynowemu partnerstwu z IGLTA jest zobowiązaniem do promowania turystyki. Także sygnałem wartości grupy, jako firmy otwartej i sprzyjającej wszystkim społecznościom. Accor od lat angażuje się w działania na rzecz integracji, równości i różnorodności – czy chodzi o wdrażanie wewnętrznych zasad, promocję zewnętrznych kampanii, jak ibis „We are Open” czy sponsorowanie marszów równości.

Pracownicy czy goście – to ludzie tworzą tożsamość naszego biznesu. Każdy spośród grona 260 tys. pracowników z całego świata jest ambasadorem naszej misji, wartości i zasad. Chcemy wykorzystać ten wpływ. Dać przykład równości i różnorodności razem we współpracy z IGLTA. Nie tylko w branży turystycznej, ale dla społeczności na całym świecie – mówi Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe.

Od dawna podziwiamy zaangażowanie Accor w różnorodność, równość i integrację. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy rozszerzyć naszą współpracę na zintegrowane, całoroczne podejście do promowania podróży LGBTQ+. Zaangażowanie Accor w tworzeniu bezpiecznych, przyjaznych doświadczeń dla podróżnych LGBTQ+ oraz w promowaniu różnorodności w swoim zespole doskonale współgra z misją IGLTA i pracą naszych globalnych partnerów – mówi John Tanzella, prezes IGLTA.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Jesteśmy niezmiernie dumni, że dołączamy do niesamowitej grupy globalnych firm, które celebrują i wspierają turystykę LGBTQ+. To właśnie różnorodność, ponad 260 tys. członków zespołu Accor w 110 krajach sprawia, że jesteśmy tym, kim jesteśmy. Kształtuje naszą tożsamość i definiuje naszą kulturę, w której najważniejsi są ludzie. Jako Grupa jesteśmy z całego serca zaangażowani w zapewnienie, że społeczność LGBTQ+ jest mile widziana. Mamy nadzieję, że nasza aktualna współpraca z IGLTA jeszcze bardziej wzmocni nasze aspiracje do bycia punktem odniesienia w sektorze hotelarskim dla pracowników i gości LGBTQ+ – mówi Steven Daines, Chief Talent & Culture Officer, Accor.

Tydzień różnorodności i integracji to dla Accor niezwykle ważny moment, aby uczcić naszych pracowników i różnice między nami. To także ważny czas, aby skupić się na kolejnych krokach i zastanowić się nad tym, co jeszcze możemy poprawić. Staramy się nieustannie rozwijać inicjatywy mające na celu zapewnienie społeczności LGBTQ+ wsparcia w podróżowaniu i poznawaniu świata, a nowy filar w ramach polityki Grupy odzwierciedla nasze zaangażowanie w tej istotnej dziedzinie – mówi Anne Sophie Beraud, wiceprezes Grupy Różnorodności & Integracji, Accor

Hotelarstwo jest otwarte dla każdego, dlatego w Accor od wielu lat angażujemy się w inicjatywy wspierające równość we wszystkich społecznościach. Bez względu na szerokość geograficzną łączy nas różnorodność, bez wykluczeń i dyskryminacji. Tym bardziej cieszymy się, że w trakcie pride month możemy ogłosić partnerstwo z IGTLA i jako lider ponownie wyznaczać standardy dla całej branży – mówi Sabina Bartyzel, SVP Operations Accor Eastern Europe.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.