W związku z ożywieniem branży w okresie letnim w Europie, na Bliskim Wschodzie i w obu Amerykach, Grupa raportuje przychody w wysokości 589 mln euro za ten kwartał, co oznacza wzrost o 79 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem 2020 r. RevPar poprawił się o 20 punktów procentowych w porównaniu do II kwartału 2021 r., co odzwierciedla silną aktywność latem. W tym kwartale Accor poszerzył globalne portfolio, otwierając 82 hotele oraz 10 tys. pokoi, co oznacza wzrost systemu o 2,5 proc. w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
>> Szczegółowa analiza <<
prosimy kliknąć, aby się zapoznać
W trzecim kwartale 2021 r. nastąpił prawdziwy wzrost popytu. Nasza działalność była bardzo silna. tego lata w Europie, na Bliskim Wschodzie i w obu Amerykach, szczególnie dla naszych miejsc wypoczynku. Oczekuje się, że tendencje te utrzymają się do końca roku. Ludzie bardzo chętnie znowu podróżują. Wraz z tym odbiciem nasza wizja rozszerzonej gościnności do obsługi naszych gości, poza ich pokojami hotelowymi, została potwierdzona przez przyspieszenie działań lifestylowych i rozrywkowych i nabiera pełnego znaczenia. Nasze zespoły są w pełni zmobilizowane do wspierania tego powrotu poprzez wdrażanie nowych usług, takich jak: wprowadzenie karty płatniczej ALL we Francji oraz poprzez globalne kampanie komunikacyjne. Nasz odnowiony duch zwycięstwa, w połączeniu ze ścisłą dyscypliną finansową, to filary, na których będziemy poprawiać nasze wyniki kwartał do kwartału – mówi Sébastien Bazin, Chairman and Chief Executive Officer of Accor.
ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.