Jakie inwestycje i zakupy firma planuje na ten rok oraz na najbliższe lata?
Mamy konkretne plany rozwoju. Już niebawem w Centrum Handlowym Wileńska powstanie tzw. wyspa Amrit Sweets. W tym roku lokale pod szyldem Amrit Kebab & Sweets zostaną otwarte także w Centrum Handlowym Arkadia oraz w nowo budowanym Centrum Handlowym Rondo Wiatraczna.
Na jakie kwestie kładziony jest największy nacisk w relacjach z dostawcami?
Duży nacisk kładziemy na to, aby produkty dostarczane przez naszych dostawców były przede wszystkim
świeże i wysokiej jakości. To bardzo istotne, ponieważ my chcemy takie właśnie produkty oferować naszym klientom.
W jakich obszarach, dziedzinach dostaw Państwa oczekiwania wciąż nie są w pełni realizowane?
Jeśli chodzi o niespełnione oczekiwania to jedynie terminowość oraz brak szybkiej reakcji na ewentualne reklamacje.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – czasopismo restauratorów
!!!ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA!!!
kliknij aby zapoznać się z numerem
Jaki jest według Państwa idealny dostawca?
Tak jak wspomniałam wcześniej, dla nas bardzo ważna jest terminowość dostawy. Istotne jest również, aby nasi partnerzy szybko reagowali na ewentualne reklamacje.
Jak wygląda u Państwa procedura zakupowa, co powinni wiedzieć dostawcy?
W naszej sieci zamówienia składane są z dnia na dzień. Obsługujemy codziennie wielu klientów. Każda z restauracji ma ich ok. 600-830 każdego dnia. Nasi dostawcy powinni wiedzieć, że nasza firma oczekuje
od nich jakości, terminowości oraz pomysłów, w jaki sposób przekonywać nas do dalszej współpracy.
Dlaczego zdecydowała się Pani na udział w Business Speed Dating – spotkaniach z dostawcami podczas XIV Food Business Forum 2016?
Pierwszy raz uczestniczyłam w spotkaniach z dostawcami. Uważam, że jest to doskonały pomysł, aby na linii klient – dostawca można było sobie wiele na początku wyjaśnić oraz przedstawić swój punkt widzenia co do ewentualnej współpracy.