[SPECJALNIE DLA NAS] Ostatnie 18 miesięcy było trudnym okresem dla branży hotelowej, niemniej jednak skupiamy się na naszym dalszym rozwoju i realizujemy plany dotyczące poprawy sytuacji na każdym rynku, na którym działa IHG Hotels & Resorts – pisze w swoim komentarzu do naszego specjalnego wydania „Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2021” Andrzej Szymczyk, Development Director, Poland & Eastern Europe IHG Hotels & Resorts.
Sytuacja w Polsce zależy od rodzaju hotelu i jego lokalizacji. Przykładem może być Kraków, który w normalnych warunkach cieszy się dużą popularnością wśród gości zagranicznych, obecnie odwiedza znacząco mniej osób. Z drugiej jednak strony, popyt krajowy, który stanowi dużą część naszej działalności, pokazał swoją odporność w miastach takich jak np. Gdańsk, Warszawa czy Dąbrowa Górnicza.
Nadal uważamy, że pełna poprawa sytuacji w sektorze hotelowym zajmie trochę czasu. Jednakże wierzymy w działania, które przedsięwzięliśmy, aby chronić i wspierać właścicieli obiektów oraz by generować popyt w naszych hotelach. Kontynuujemy podpisywanie nowych umów o współpracy i otwieranie nowych hoteli, co pokazuje, że nasi inwestorzy i partnerzy mają zaufanie do IHG Hotels & Resorts i branży hotelowej. Zaledwie kilka tygodni temu ogłosiliśmy wprowadzenie marki Holiday Inn Resort do Szklarskiej Poręby. Obecnie w naszym kraju działa 15 hoteli pod markami IHG, wliczając ostatnio otwarte Crowne Plaza i Holiday Inn Express the Hub w Warszawie. Następne 23 projekty mają podpisane umowy i są w trakcie przygotować do otwarć w najbliższych latach.
Dodaliśmy również dwie wyjątkowe marki do naszego portfolio: voco i Staybridge Suites. Pierwsza z nich to najszybciej rozwijająca się marka w historii IHG. Przyciąga uwagę wielu właścicieli zainteresowaną zmianą dzisiejszych hoteli lub budynków o innej funkcji na świetne hotele z segmentu lifestyle upscale lub upper upscale. Będąc marką dającą duże możliwości dopasowania do danego projektu. Pozwala na generowanie popytu wśród dzisiejszych podróżujących, zarówno w miastach, kurortach czy jako hotel przedłużonego pobytu. Druga z marek do doskonałe rozwiązanie dla rosnącego rynku resi for rent, dzięki której można wykorzystać sprawdzoną siłę systemów IHG i programu lojalnościowego IHG Rewards.
W IHG Hotels & Resorts, zawsze dyskutujemy wszelkie możliwe plusy i minusy lokalizacji, projektu, generatorów popytu itd. Chcemy być pewni, że nasze hotele będą…
CAŁY KOMENTARZ PUBLIKUJEMY
W OGÓLNODOSTĘPNYM SPECJALNYM WYDANIU
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2021
>> KLIKNIJ, ABY DOKOŃCZYĆ LEKTURĘ <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.